کاندیداها حقانیت خود را به مردم اثبات کنند
کد خبر: 3879034
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

کاندیداها حقانیت خود را به مردم اثبات کنند

مدیر مسئول مؤسسه نهج‌البلاغه خراسان شمالی گفت: کاندیداها به جای اینکه به دنبال تخریب رقبا خود باشند، حقانیت خود را به مردم اثبات کنند.

کاندیداها حقانیت خود را به مردم اثبات کنندحسین حیدرپور، مدیر مسئول مؤسسه نهج‌البلاغه استان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه در قرآن کریم تأکید شده است که اگر فردی توانایی انجام کاری را دارد وارد عرصه شود، افزود: کسی که برای انتخابات وارد عرصه می‌شود باید فردی عالم، دانا و امین مردم باشد و در وهله نخست توصیه به خود فرد است که اگر از توانایی خود مطمئن هستید و توانایی بار مسئولیت را دارید، برای مردم تبلیغات کنید.

حیدرپور عنوان کرد: پیش از اینکه کاندیداها وارد عرصه شوند، باید به اطراف خود نگاه کنند که آیا شخصی با تجربه‌تر و کارآمدتر از آنان وجود دارد با خیر اگر می‌دانند که شخصی از آنان کارآمدتر است باید تمام تلاش خود را در جهت حمایت از شخص کارآمدتر انجام دهند تا نتایج مثبتی برای مردم به وجود آید.

 مدیرمسئول مؤسسه نهج‌البلاغه خراسان شمالی گفت: کاندیداها باید صادقانه حضور پیدا کنند و از فریب و نمایش دادن بیهوده برای مردم بپرهیزند و تمام تلاش خود را برای بیان توانمندی‌های خود به مردم انجام دهند تا مردم با واقعیت‌هایی که می‌بینند و می‌شنوند تصمیم درستی را بگیرند.

وی تصریح کرد: کاندیداها باید قانون‌مند باشند و به دنبال تخریب دیگران رقبا خود نباشند اگر کاندیدا توان رعایت قانون را ندارند، به طور قطع نمی‌توانند قانون‌گذاران خوبی نیز برای مردم باشند و این مسئله باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

حیدرپور تأکید کرد: در فضای انتخاباتی که وجود دارد نباید از ادبیاتی استفاده شود که دشمنان انقلاب اسلامی از شنیدن آنان شاد شوند و نباید اجازه دهیم که فضای انتخابات آلوده شود تا دشمنان از این فرصت به نفع خود استفاده کنند.

مدیرمسئول مؤسسه نهج‌البلاغه خراسان شمالی با تأکید براینکه در نهج‌البلاغه به وظیفه مردم در رابطه با انتخاب اصلح تأکید شده است، ادامه داد: اگر مردم نیز انتخاب درستی نداشته باشند به تمام مسلمانان خیانت شده است و در آخرت نیز کار مثبت و منفی به حساب فرد نوشته می‌شود که مردم نیز باید دقت کنند انتخاب درستی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha