حس مؤثربودن در سرنوشت کشور بر افراد حاکم شود
کد خبر: 3879953
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

حس مؤثربودن در سرنوشت کشور بر افراد حاکم شود

معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه انتخابات موجب عزت و افتخار مردم ایران در جوامع بین‌المللی است، گفت: اگر به عنوان سفیران مشارکت در انتخابات قدم به عرصه می‌گذاریم باید کاری کنیم تا حس مؤثر بودن در سرنوشت کشور بر افراد حاکم شود.

انتخابات تبلور احقاق حق مردم از حاکمیت استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، علی بیگ‌زاده، معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی استاندار، امروز، 30 بهمن‌ماه در همایش سفیران مشارکت در انتخابات شهرستان اسفراین، اظهار کرد: از ۳۹ نقطه صعب‌العبور استان که شناسایی شده است،  شش نقطه متعلق به اسفراین است. این نقاط شناسایی و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و عظمت هرچه بیشتر در حوزه‌های مختلف امنیتی، فرهنگی،  پشتیبانی و .. اتخاذ شده است.

معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی استاندار خراسان شمالی  بیان کرد: دوم اسفند ماه سال جاری جهان شاهد یک رویداد بزرگ تحت عنوان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ایران خواهد بود. طبق روال طبیعی در طول عمر با عزت ۴۱ سال انقلاب اسلامی ۳۶ انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم برگزار شده است که با برگزاری انتخابات دوم اسفند این عدد به ۳۷ خواهد رسید.

بیگ‌زاده تصریح کرد:  این همان پاسخ قاطع و محکم به مدعیان دروغینی است که عقیده دارند در نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری و دمکراسی یافت نمی‌شود. حضور مردم در انتخابات‌ها بیان می‌کنند که امور کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم در دستان شهروندان است و این نظام بر پایه اتکا به آرا و نظر مردم استوار است.

معاون استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: شرکت مردم در انتخابات علاوه بر اینکه یک تکلیف دینی، سیاسی و ملی است پشتوانه خدمت‌گذاری برای مسئولان شمرده می‌شود.

بیگ‌زاده با بیان اینکه این انتخابات موجب عزت و افتخار مردم ایران در جوامع بین‌المللی است، گفت: اگر به عنوان سفیران مشارکت در انتخابات قدم به عرصه می‌گذاریم باید کاری کنیم تا حس موثر بودن در سرنوشت کشور بر افراد حاکم شود.

وی در پایان متذکر شد: خدمات دولت‌ها در هر مقطعی متعلق به نظام است باید مراقب عده‌ای که با سیاه‌نمایی به دنبال اهداف خود هستند، باشیم و خدمات نظام را برای آگاهی بیشتر مردم برشمرد.

 

انتهای پیام
captcha