مردم شهیدپرور خراسان شمالی اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدند
کد خبر: 3880436
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷

مردم شهیدپرور خراسان شمالی اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدند

استاندار خراسان شمالی گفت: مردم شهیدپرور خراسان شمالی مانند همیشه با حضور پرشکوه در پای صندوق‌های رأی، اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدند.

مردم شهیدپرور خراسان شمالی اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدندمحمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، درگفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه از ساعت ۸ صبح از هشت شهرستان استان بازدید شده است، اضافه کرد: بازدید از حوزه‌های مختلف انتخابیه انجام شده است و ازساعات اولیه مردم استان حضور پرشکوهی داشتند و به درخواست استان‌ها زمان رأی دهی تا ساعت ۲۰ تمدید شده است.

وی اضافه کرد: با بازدیدهای انجام شده، شعبه‌ها با مشکلی مواجه نبوده‌اند و اطمینان داریم انتخابات در سلامت کامل برگزار شده است.

شجاعی دررابطه با شرایط شعبه‌های صعب‌العبور، تصریح کرد: از دو هفته قبل شرایط شعبه‌های صعب‌العبور بررسی شده است و تدارکات لازم برای مقابله با هرگونه مشکلی دیده شده بود.

وی با تاکید براینکه دو فروند بالگرد در بجنورد در حالت آماده باش بوده‌اند، اظهار کرد: از روز گذشته تعرفه‌های انتخابات در شعب صعب‌العبور در اختیار مسئولان شعب قرار گرفت و تاکنون نیز مشکلی در شعب صعب‌العبور وجود نداشته است.

نماینده مقام عالی دولت در استان در رابطه با مشارکت مردم استان در انتخابات، بیان کرد: مشارکت مردم در انتخابات کمتر از موارد دیگر در انتخابات نبوده است و مردم حضور پررنگی داشته‌اند.

 

انتهای پیام
captcha