آماده‌باش کامل هلال‌احمر خراسان شمالی
کد خبر: 3880969
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

آماده‌باش کامل هلال‌احمر خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در استان آماده‌باش کامل هستند و هیچگونه کمبودی در حال حاضر وجود ندارد.

آماده باش تیم‌های جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی برای مقابله با کرونا ویروسمحسن نجات، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه مردم باید آرامش خود را حفظ کنند و حفظ آرامش از اهمیت ویژه‌ای در مقابله با کرونا ویروس برخوردار است، اضافه کرد: در حال حاضر ستاد پیشگیری و شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر استان به صورت آماده باش هستند و آن چیزی که تاکنون به جمعیت هلال‌احمر استان ابلاغ شده است، آموزش‌های همگانی در رابطه با کرونا ویروس است.

نجات اظهار کرد: متأسفانه فضای روانی که در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده است، نگرانی مردم را بیشتر کرده است اما مردم فراموش نکنند که حفظ آرامش در مقابله با کرونا ویروس از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی تصریح کرد: در جمعیت هلال‌احمر استان نیروهای انسانی توانمندی حضور دارند و در حالت آماده باش هستند که به محض دستور ستادهای مرکزی استانی و سطح ملی می‌توانند خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

نجات تأکید کرد: در حال حاضر به مردم توصیه می‌شود که دست‌های خود را مداوم شست‌وشو دهند و از روبوسی کردن با یکدیگر بپرهیزند و اگر کار مهمی ندارند از منزل خارج نشوند و تاحد امکان در و پنجره‌ها را باز کنند تا هوا در رفت و آمد باشد.

وی در پایان اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی برای افرادی که سن بالایی دارند از اهمیت بیشتری برخوردار است و تاحد امکان افراد سعی کنند در مکان‌های شلوغ و تجمعات حضور پیدا نکنند.

 

انتهای پیام
captcha