مقابله با بیماری از طریق رعایت توصیه‌های بهداشتی قرآن
کد خبر: 3881130
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

مقابله با بیماری از طریق رعایت توصیه‌های بهداشتی قرآن

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر رعایت توصیه‌های پزشکی، تصریح کرد: در باب طهارت ۵ بار وضو گرفتن در روز، غسل‌های مستحب که در قرآن کریم آمده است و... نشان از تأکیدات قرآن به نظافت و بهداشت فردی دارد.

مقابله با ویروس کرونا از طریق رعایت توصیه‌های بهداشتی قرآن کریمحجت‌الاسلام‌والمسلمین علی خادمی‌، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با تأکید بر اینکه خداوند راه‌های مقابله با انواع بیماری‌ها را در قرآن کریم بیان کرده‌ است، اظهار کرد: نگرانی و اضطرابی که بین مردم به وجود آمده است از ویروس کرونا آسیب بیشتری به مردم وارد می‌کند و از همین جهت اهمیت دارد که مردم در این شرایط آرامش خود را حفظ کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر رعایت توصیه‌های پزشکی، تصریح کرد: در باب طهارت 5 بار وضو گرفتن در روز، غسل‌های مستحب که در قرآن کریم آمده است و... نشان از تأکیدات قرآن کریم به نظافت و بهداشت فردی دارد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین خادمی‌ بیان کرد: خداوند انسان پاکیزه را بسیار دوست دارد و به طور قطع عدم رعایت بهداشت در جامعه بیماری‌های بسیاری را به دنبال دارد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه عمر تمام انسان‌ها به دست خداوند متعال است، اظهار کرد: پزشکان راه پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس را شست‌وشوی مداوم دست‌ها بیان کردند و حتی اگر به توصیه‌های بهداشتی قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام دقت کنیم می‌توانیم با این مشکل نیز مقابله کنیم.

 

انتهای پیام
captcha