کمبودهای درمانی در اسفراین پیگیری شود
کد خبر: 3886278
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

کمبودهای درمانی در اسفراین پیگیری شود

منتخب مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبودهای درمانی در اسفراین برای مقابله با بیماری کرونا باید پیگیری شود.

کمبودهای درمانی در اسفراین باید پیگیری شودبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، امروز، 28 اسفندماه، دیدار امان‌الله حسین‌پور، منتخب مردم اسفراین و فرماندار شهرستان با محوریت اعطای اعتبارنامه و همچنین بررسی وضعیت شهرستان در مبارزه با بیماری کرونا برگزار شد. در این جلسه فرماندار اسفراین به بیان گزارشی در خصوص نحوه فعالیت‌های فرمانداری در پیشگیری از بیماری کرونا پرداخت.

حسین‌پور بیان کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه منطقه و رفع کاستی‌های آن در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، معیشت، اشتغال و ارتقای سلامت و بهداشت و درمان استفاده خواهیم کرد.

حسین‌پور در ادامه اقدامات فرماندار اسفراین و ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را مهم برشمرد و افزود: در حوزه پیشگیری باید تمامی مردم توجیه شوند.

وی با بیان اینکه ورودی‌های شهر باید تحت کنترل دقیق باشد، بیان کرد: مهمانان نوروزی و مسافران نیز باید مورد کنترل قرار بگیرند.

منتخب مردم اسفراین درمجلس شورای اسلامی به استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تولید مواد ضدعفونی و ماسک تأکید کرد و گفت: باید در این زمینه از مساعدت خیرین بهره گرفت.

حسین‌پور استفاده از ظرفیت معتمدین محلات و روستاها را در توجیه مردم برای ماندن درخانه و کنترل کرونا مهم برشمرد.

وی با بیان اینکه کمبودهای درمانی باید پیگیری شود، ادامه داد: فرماندار نیز امکانات را به سمت دانشگاه علوم پزشکی هدایت کند تا فرآیند خدمات بهداشتی درمانی به صورت کامل انجام شود و ما نیز پیگیر مشکلات این حوزه خواهیم بود.

منتخب مردم اسفراین  از مردم خواست بیماری کرونا را جدی بگیرند و تا پایان تعطیلات نوروز در خانه بمانند تا به این ترتیب بتوان بر این ویروس غلبه کرد.

انتهای پیام
captcha