توزیع ۳۰۰۰ ماسک بین ادارات و کسبه جاجرم
کد خبر: 3886330
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

توزیع ۳۰۰۰ ماسک بین ادارات و کسبه جاجرم

فرمانده سپاه جاجرم از توزیع ۳ هزار ماسک بین ادارات و کسبه این شهرستان جهت مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

توزیع 3000 ماسک در بین ادارات و کسبه جاجرماسماعیل محمدنیا، فرمانده سپاه جاجرم، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، از تولید و توزیع  ماسک‌های با کیفیت  و بهداشتی در سطح شهر و بین ادارات و کسبه خبر داد و گفت: کارگاه‌های تولید ماسک توسط خواهران بسیجی به صورت جهادی و همه روزه در حال تولید است و در روز هزار ماسک در این شهرستان تولید می‌شود.

محمدنیا اضافه کرد: با کمک هیئت‌های مذهبی سطح شهرستان ماشین‌های اعلام هشدار وتذکر به شهروندان را نسبت به جدی گرفتن هشدارهای مسئولین ودر خانه ماندن که بهترین روش پیشگیری از کروناست را همه روزه در خیابان‌ها وکوچه‌ها در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی اظهار کرد: در روستاها نیز فرماندهان پایگاه‌ها ملزم شده تا نسبت به اطلاع رسانی به مردم از ظرفیت بلندگوهای مساجد بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه جاجرم با اشاره به عملیات گند زدایی وضد عفونی کردن معابر وخیابان‌های سطح شهر ودستگاه‌های خود پرداز، خاطرنشان کرد: این کار با همکاری سپاه، بسیج، شهرداری و کارخانه آلومینای شهرستان جاجرم صورت می‌گیرد.

محمدنیا به اجرای عملیات تب سنجی وشناسایی موارد مشکوک به ویروس منحوس کرونا در ورودی‌های شهرستان جاجرم اشاره کرد و افزود: در این عملیات جهادی وبزرگ تمام رانندگان خودروهای شخصی وعمومی با کمک سپاه و بسیج وجمعیت هلال احمر شهرستان مورد معاینه قرار می‌گیرند تا از ورود افراد مشکوک به کرونا  به داخل شهرستان جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha