جهش تولید امن‌ترین مسیر برای گذر از تحریم‌ها است
کد خبر: 3887384
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

جهش تولید امن‌ترین مسیر برای گذر از تحریم‌ها است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: سرعت‌بخشی به تولید داخلی و جهش تولید، امن‌ترین مسیر برای گذر از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و متحدانش در اروپا است.

جهش تولید امن‌ترین مسیر برای گذر از تحریم‌ها استحجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، اظهار کرد: چند سالی است که مقام معظم رهبری به‌طور مداوم سال‌ها را به نام اقتصاد و تولید داخلی نام‌گذاری می‌کنند و این امر نشان‌دهنده اهمیت موضوع است.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ابتدای سال ۱۳۹۹، آمریکا خبیث‌ترین دشمن است؛ زیرا مسئولانش انواع رذایل اخلاقی اعم از دروغ‌گویی، طمع‌ورزی و وقاحت را دارند و در راه رسیدن به اهداف پست خود از هیچ توطئه و نیرنگی دریغ نمی‌کند. بنابراین باید در برابر این دشمن خبیث به همه ابزارهای دفاعی به‌ویژه اقتصاد پررونق برای عدم وابستگی به بیگانگان مجهز شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: اعتماد مسئولان کشور به جوانان متخصص، مؤمن و متعهد به‌نظام و انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، فناوری، سیاسی و.. . برای چرخاندن چرخه اقتصاد کشور می‌تواند زمینه‌های جهش تولید را فراهم و دست بیگانگان را قطع کند.

وی تأکید کرد: کشور ما در عرصه دفاعی و نظامی به اوج خودکفایی رسیده و قوی شده است؛ اما برای رسیدن به قوت اقتصادی، علمی، فرهنگی، سیاسی و تبلیغاتی، لازم است همه آحاد جامعه گام بردارند و باهمت مضاعف و جدّیت برای اعتلا و خودکفایی کشور عزیزمان در همه عرصه‌ها تلاش کنند.

حجت‌الاسلام خادمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از مدافعان سلامت و کادر درمانی و پرستاران عزیز کشورمان که برای مقابله با ویروس منحوس کرونا وارد عمل شده‌اند، گفت: با عنایات خاصه پروردگار و توجه ویژه اهل‌بیت معصومین(ع) و تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی و پرستاران و خود مراقبتی همه مردم، ویروس کرونا مهار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تنها چیزی که پس از مهار ویروس کرونا برای ملت ما باقی می‌ماند و بسیار دیدنی خواهد بود، همین همکاری‌هایی است که اقشار مختلف مردم به‌ویژه روحانیون و فعالان مذهبی در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا انجام می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در پایان اظهار کرد: در ایام نوروز همه روحانیون و فعالان مذهبی و قرآنی استان خراسان شمالی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا پای‌کار بودند و نشان دادند همواره در گرفتاری‌ها همراه و همدل مردم هستند.

انتهای پیام
captcha