توزیع بیش از 18 هزار بسته غذایی و بهداشتی بین خانوارهای مددجو در خراسان شمالی
کد خبر: 3888186
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

توزیع بیش از 18 هزار بسته غذایی و بهداشتی بین خانوارهای مددجو در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع بیش از 18 هزار بسته غذایی و بهداشتی بین خانوارهای تحت حمایت این نهاد با کمک خیرین خبر داد.

توزیع بیش از 18 هزار بسته غذایی و بهداشتی بین خانوارهای مددجو در خراسان شمالیمجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، ارزش بسته‌های توزیعی را بیش از یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این بسته‌ها با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری به نیازمندان اهداشده‌ است.

وی تعداد بسته‌های معیشتی توزیعی بین مددجویان را ۱۳ هزار و ۳۲۰ مورد به ارزش یک میلیارد و ۴۳۶ میلیون تومان ذکر کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین با اشاره به بیماری کرونا و اقدامات این نهاد در حفظ سلامت مددجویان نیز گفت: پنج هزار و ۷۰۵ بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش به ارزش ۱۳۴ میلیون تومان به همت خیران بین مددجویان توزیع‌شده است.

وی ادامه داد: این بسته‌ها علاوه بر ۱۸ هزار و۲۰۰ بسته بهداشتی است که بین مددجویان شهری این نهاد در ابتدای سال جاری توزیع‌شده است و با هماهنگی صورت گرفته تمامی مددجویان روستایی نیز با کمک اداره کل امور روستایی استانداری و همکاری سپاه استان از بسته‌های بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

الهی‌راد در ادامه به اقدامات جهادی مددجویان تحت حمایت این نهاد در تولید ماسک برای مقابله با این بیماری اشاره و تصریح کرد: روزانه ۳۰ هزار ماسک و ۳۲۰ دست لباس بیمارستانی توسط کارگاه‌های مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد تولید می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نیازسنجی انجام‌شده از خانوارهای تحت حمایت این نهاد نیز گفت: خانوارهای تحت حمایت این نهاد، نیازمند ۵۵۰۰ سری لوازم ضروری زندگی شامل ۵۰۰ دستگاه یخچال، دو هزار تخته فرش، دو هزار مورد اجاق‌گاز و هزار مورد نیز آبگرمکن هستند.

انتهای پیام
captcha