جانفشانی كادر درمان برای مبارزه با كرونا، افتخاری در عرصه بین‌المللی بود
کد خبر: 3893657
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

جانفشانی كادر درمان برای مبارزه با كرونا، افتخاری در عرصه بین‌المللی بود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی با اشاره به تلاش‌های كادر درمان برای مبارزه با كرونا گفت: دستاوردهای مردمی و جانفشانی کادر درمانی مدال افتخاری برای کشور در عرصه بین‌المللی بود.

به گزارش ایكنا از فارس، سعید نمكی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی امروز، 4 اردیبهشت‌ماه در مراسم بهره‌برداری از بیمارستان لامرد كه به‌صورت ویدئو كنفرانس برگزار شد، با قدردانی از تلاش کادر درمانی برای مبارزه با کرونا گفت: دستاوردهای مردمی و جانفشانی کادر درمانی مدال افتخاری برای کشور در عرصه بین‌المللی بود.

وی از فارس به‌عنوان استان نمونه در پایین بودن آمار مرگ و میر ناشی از کرونا یاد کرد و گفت: این نتیجه حاصل مراقبت و مدیریت خوب بوده که باید از این استان قدردانی کرد.

نمكی در ادامه سخنان خود گفت: با وجود مشکلات اقتصادی تا پایان امسال، ۸ هزار تخت بیمارستانی با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر بهداشت با بیان اینكه تعدادی از طرح‌های سال ۹۸ و مابقی قسمتی از طرح ۲۰۵۰ که است که طبق آن هر هفته ۵۰ طرح با اولویت کمتر برخوردار افتتاح می‌شود، افزود: زیرساخت‌های بهداشتی نیز همگام با طرح تحول نظام سلامت، در حال توسعه است.

انتهای پیام
captcha