راهپیمایی روز قدس در خراسان شمالی برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3899670
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶

راهپیمایی روز قدس در خراسان شمالی برگزار نمی‌شود

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: باتوجه به وضعیت قرمز و و زرد شهرستان‌های استان، راهپیمایی روز قدس در استان برگزار نمی‌شود.

راهپیمایی روز قدس در خراسان شمالی برگزار نمی‌شودولی‌الله حیاتی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در نقاط سفید برگزار می‌شود، اضافه کرد: در شرایط شیوع کرونا ویروس در کشور هستیم و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ملاک تصمیم‌گیری‌ها نظرات کارشناسی وزارت بهداشت است.

حیاتی با تاکید بر اینکه اهمیت روز قدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست، تصریح کرد: روز قدس میراث گرانب‌های امام راحل و نماد مقاومت تمام آزادی‌خواهان جهان علیه نظام و رژیم ظالم صهیونیست است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا در کشور امسال برای برگزاری مراسم روز قدس از نظر شرایط فیزیکی محدودیت وجود دارد و باید از ظرفیت فضای مجازی و صداوسیما بهره‌مندی حداکثری داشته باشیم.

حیاتی خبر داد: بنابر نظر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا این لحظه رژه خودرویی در روز قدس تنها در تهران برگزار می‌شود اگر در ایام باقی‌‍مانده دستورعمل و تصمیم جدیدی اعلام شود، اجرایی می‌شود.

وی مطرح کرد: در مورد برگزاری نماز عید سعید فطر نیز بنابر مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در تمامی مساجد محله، روستاها و شهرهای سراسر کشور با هدف جلوگیری از تجمع مردمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری عید فطر در شورای تامین استان اندیشیده شده است.

حیاتی خطاب به فرمانداران تصریح کرد: در سطح شهرهای سراسر استان فضاسازی برای بزرگداشت روز جهانی قدس به بهترین نحو انجام دهند.

انتهای پیام
captcha