اسرائیل نمی‌تواند از کرونا به نفع خود استفاده کند
کد خبر: 3899696
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

اسرائیل نمی‌تواند از کرونا به نفع خود استفاده کند

امام جمعه شیروان با تأکید بر اینکه اسرائیل نمی‌تواند از کرونا به نفع خود استفاده کند، تصریح کرد: مردم با هشتگ‌های مختلف در فضای مجازی و پیوستن به پویش‌های مربوطه، پیام حمایت خود از فلسطین را به دنیا اعلام کنند.

اسرائیل مانند کرونا یک ناامنی روانی استحجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه روز قدس اولویت جهان اسلام است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری روز قدس را مسئله اول جهان اسلام بیان کردند و در شرایط پیش آمده با توجه به ویروس کرونا نیز از این اهمیت کاسته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور باید روز قدس را از اولویت‌های کاری خود بدانند، تصریح کرد: فلسطین خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی است و جهان اسلام حتی در این شرایط نیز حمایت خود را از فلسطین و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند.

امام جمعه شیروان بیان کرد: با توجه به شرایط خاص، امسال روز قدس در نقاطی که امکان حضور فیزیکی نیست، اعلام انزجار به روش‌های مختلف انجام می‌شود. رژه خودرویی و اعلام برائت از طریق بلندگوهای تمام مساجد، استفاده از بستر فضای مجازی و... از جمله برنامه‌های است که برای اعلام انزجار از اسرائیل در روز قدس انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اسرائیل نمی‌تواند از کرونا به نفع خود استفاده کند، تصریح کرد: مردم دنیا با دیدن ستم‌های رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه فلسطین، آگاه‌تر می‌شوند و عرصه برای اسرائیل تنگ‌تر می‌شود. مقام معظم رهبری چندبار اعلام کردند که رژیم صهیونیستی 20 سال آینده را نخواهد دید و به طور قطع این امر محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام تکمیلی تصریح کرد: مردم می‌توانند با هشتگ‌های مختلف در فضای مجازی و پیوستن به پویش‌های مربوطه، پیام حمایت خود از فلسطین را به دنیا بدهند و به مردم فلسطین اعلام کنند که حتی در این شرایط خاص نیز در کنار آنان هستند.

انتهای پیام
captcha