ترس اسرائیل از اتحاد فکری جهان اسلام است
کد خبر: 3900220
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱

ترس اسرائیل از اتحاد فکری جهان اسلام است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: رژیم صهیونیستی در خط مقدم استکبار جهانی قرار دارد و دشمنان انقلاب اسلامی از اتجاد فکری جامعه اسلامی بسیار وحشت دارند.

ترس اسرائیل از قدرت فکری جهان اسلام است نه از قدرت نظامیحجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه ترس از قدرت فکری جامعه اسلامی مختص به اسرائیل نیست، بیان کرد: رژیم صهیونیستی در خط مقدم استکبار جهانی قرار دارد و دشمنان انقلاب اسلامی از اتحاد فکری جامعه اسلامی بسیار وحشت دارند و ترس آنان نظامی نیست.

وی با تأکید بر اینکه مراجعه به تاریخ، اهمیت روز قدس را نشان می‌دهد، اضافه کرد: قدرت و شوکت اسرائیل 180 درجه نسبت به گذشته تغییر کرده است و یکی از اهداف اسرائیل تصرف از دجله تا فرات بوده است. هدف اسرائیل دست‌یابی به منابع عظیم غرب آسیا بوده است و تمام تلاش خود را در جهت عدم اتحاد جامعه اسلامی انجام داده است.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: غرب که براساس پوچ‌گرایی شکل گرفته است، قدرت بلامنازع جامعه اسلامی بود که اجازه دست‌یابی به منابع عظیم خاورمیانه را به آنان نداد و آنان برای بقای خود به این منابع عظیم نیاز داشتند.

وی با بیان اینکه شکل‎‌گیری اتحاد اسلامی در این کره خاکی اجازه دست‌یابی اسرائیل به اهدافش را نداد، اظهار کرد: اسرائیل که در مدت زمان کوتاهی شش کشور عربی را شکست داد و کشورهایی مانند مصر، اردن و... را اشغال کرد، در حال حاضر به منطقه‌ای محدود شده است و به دور خود دیوار کشیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: نفوذ اسرائیل به کشورهای منطقه و همچنین شاه ایران موجب شده بود تا هرکاری که دلشان می‌خواهد انجام دهند اما با به زمین کشیدن شاه ایران تو دهنی محکمی به اسرائیل و آمریکا زده شد.

حجت‌الاسلام سالاری تأکید کرد: کشورهای منطقه از کشوری حمایت می‌کردند که حتی حقوق اولیه مسلمانان را نادیده می‌گرفت. یکی از معجزات امام خمینی(ره) نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس بود که این نامگذاری از عقل بشری بالاتر بوده و با الهاماتی که از سوی خداوند متعال به حضرت امام شده است این روز جهانی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: بزرگترین چیزی که در آزادی یک ملت تاثیرگذار است، بیداری عمومی است  و همین بیداری عمومی موجب شد تا اسرائیل از ترس جوانان نوار غزه در گوشه‌ای پنهان شود.

حجت‌الاسلام سالاری تأکید کرد: سرمایه‌گذاری رژیم صهیونیستی برای رسانه‌ها، برای تسلط به همین افکار عمومی است و روز جهانی قدس تمام این برنامه‌ها را خنثی می‌کند و افکار عمومی را متوجه خود می‌سازد. اسرائیلی که هدف آن تسلط به غرب آسیا بود در حال حاضر روزشماری می‌کند که به پایان عمر خود نزدیک می‌شود و طبق فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل 20 سال آینده خود را نمیبیند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: قدرت جبهه مقاومت قدرت اصلی منطقه است و به سمت اتحاد جامعه اسلامی حرکت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان در بین فرق مختلف مشترک است، افزود: جمعه آخر ماه مبارک رمضان جایگاه معنوی خاصی دارد و ظهر جمعه زمان خاصی برای اجابت دعا است و نامگذاری همچین روز مبارکی به عنوان روز قدس به طور قطع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. امسال روز جهانی قدس با 40 سال گذشته متفاوت و حساس‌تر است و دشمن با تمام قوا وارد عمل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: در حال حاضر جنگ در رسانه‌ها، دانشگاه‌ها و کرسی‌های علم آموزی است و این مسئله نیازمند بیداری جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام سالاری تأکید کرد: دفاع از مظلوم وظیفه جامعه اسلامی است و در حال حاضر دشمن از قدرت نظامی جامعه اسلامی ترسی ندارد، اما از قدرت فکری و اتحاد جامعه اسلامی ترس بسیاری دارد. زمانی که امام زمان(عج) ظهور کنند به طور قطع فتح کشورهای اسلامی در آن زمان با تکبیر است نه با شمشیر.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: روز قدس روز بیداری جامعه اسلامی است. وقتی میلیاردها مسلمان روزه‌دار یک حرف را یک صدا تکرار می‌کنند به طور قطع آزادی‌خواهان جهان آن را متوجه می‌شوند.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: اسلحه مهم دشمنان جامعه اسلامی، رسانه است و زمانی که چندین میلیارد مسلمان در دنیا یک صدا یک حرف را به زبان می‌آورند، تمام برنامه‌های دشمن خنثی می‌شود. به طور قطع اسرائیل نیز با وجود شرایط کرونا که دنیا را درگیر خود کرده است، می‌خواهد از آب گِل آلود برای خود بهره‌برداری کند اما مثل همیشه این امر محقق نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: پس از این 40 سال از انقلاب اسلامی که گذشت امسال اتفاق نادری در روز قدس خواهد افتاد و آن هم سخنرانی مقام معظم رهبری در این روز است که تمام مردم پای صحبت‌های ایشان می‌نشینند و رهنمودهای ایشان را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام
captcha