تمدید دومین همایش ملی ادبیات مقاومت در خراسان شمالی
کد خبر: 3900867
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱

تمدید دومین همایش ملی ادبیات مقاومت در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: مهلت پذیرش آثار دومین همایش ملی ادبیات مقاومت به میزبانی دانشگاه کوثر بجنورد، تمدید شد.

تمدید دومین همایش ملی ادبیات مقاومت در خراسان شمالیعلیرضا حسینی، رئیس دانشگاه کوثر بجنورد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه دومین همایش ملی ادبیات مقاومت با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: به علت شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری همایش به صورت حضوری، مهلت پذیرش آثار نیز تا آبان ماه سال جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه زمان اولیه برگزاری همایش خردادماه سال جاری بوده است، اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری این همایش به آذرماه سال جاری تغییر پیدا کرد.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد بااشاره به اینکه اولین همایش ملی ادبیات مقاومت در سال 96 به میزبانی دانشگاه کوثر بجنورد برگزار شده است، ادامه داد: در دومین همایش ملی ادبیات مقاومت تاکنون 220 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

حسینی با تاکید براینکه آثاری از کشورهای دیگر نیز به دبیرخانه ارسال شده است، افزود: آثاری از عراق، سوریه، لبنان و... تاکنون به دبیرخانه ارسال شده است.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد اظهار کرد: محوریت همایش ملی ادبیات مقاومت در اولین دوره شهدای دانشجوی خراسان شمالی بود و در دومین همایش که مصادف شد با شهادت سردار دلها، ‌محوریت همایش نیز شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفت.

 

انتهای پیام
captcha