توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کردستان
کد خبر: 3901363
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کردستان

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان گفت: چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان استان کردستان در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان اظهار کرد: در راستای اجرای پویش مردمی به «توان ما» در ابتدای سال جاری شورای هیئات مذهبی برای مقابله با ویروس کرونا اقدامات گسترده‌ای در سطح استان انجام داد.
وی افزود: جذب کمک خیرین، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان، به‌ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهر و همچنین ضدعفونی محلات و معابر عمومی از جمله اقامات شورای هیئات مذهبی استان کردستان بود.
خزاعی بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان رزمایش همدلی و مواسات در سطح استان اجرا شد و براساس آن با کمک خیرین، ستاد عتبات عالیات و کمک‌های نقدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زمینه تهیه بسته‌های فرهنگی و معیشتی فراهم و با همت و تلاش هیئات مذهبی استان در سطح شهر و روستاها توزیع شد.
وی عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی با کمک هیئات مذهبی استان توزیع شد.
رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان هیئات مذهبی را صحنه‌گردانان عاشورا و سررشته مجالس و مراسم خواند و اعلام کرد: این هیئات به دست مردم اداره می‌شوند و با کمک این مردم در ایام شیوع ویروس کرونا شبانه‌روز با برپایی ایستگاه‌های ثابت و سیار بهداشتی تلاش شده است.
وی افزود: در استان کردستان ۲۴ ایستگاه ثابت و سیار در سطح شهر و روستاهای استان راه‌اندازی شد که این ایستگاه‌ها اقدام به ضدعفونی محلات و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک و دستکش می‌کردند.
خزاعی از توزیع بیش از ۱۶ هزار پرس غذای گرم افطاری در حاشیه شهرها و روستاها خبر داد و گفت: این اقدام نیز با کمک خیرین و با همکاری هیئات مذهبی استان کردستان در ایام ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر انجام شد.
رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در پایان از گروه‌های جوان هیأتی استان کردستان که به صورت جهادی و شبانه‌روزی فعالیت داشتند، تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha