مشکلات مؤسسات قرآنی از سوی رسانه‌ها منعکس شود
کد خبر: 3901488
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

مشکلات مؤسسات قرآنی از سوی رسانه‌ها منعکس شود

مدیر مؤسسه قرآنی «معراج» بجنورد گفت: رسانه‌های استان توجهی به مشکلات و دغدغه‌های مؤسسات قرآنی ندارند و ایکنا تنها رسانه‌ای است که در این حوزه دغدغه‌مند است.

ایکنا تنها رسانه‌ای که دغدغه موسسات قرآنی خراسان شمالی را داردسیدالهام میرداماد، مدیر مؤسسه قرآنی معراج بجنورد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه صدا و سیما و رسانه‌های استان توجهی به فعالان و مؤسسات قرآنی ندارند، اضافه کرد: مؤسسات قرآنی به فراموشی سپرده شده‌اند و این خبرگیری تنها از طریق خبرگزاری ایکنا وجود دارد و به قول معروف تنها سنگ صبور ما در این حوزه است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های قرآنی بسیاری در استان وجود دارد، افزود: در ماه رمضان امسال صداو‌سیمای استان در شبکه اترک از ربنای فعالان قرآنی استان‌های دیگر پخش کردند در حالی که فعال بین‌المللی در استان خودمان حضور دارد.

مدیر مؤسسه قرآنی معراج بجنورد تصریح کرد: در برنامه‌های مختلف از فعالان فرهنگی و... دعوت می‌شود و صحبت‌های آنان شنیده می‌شود اما دریغ از شنیدن دغدغه‌های فعالان قرآنی. همانطور که مسئولان مؤسسات قرآنی را نادیده گرفتند، رسانه‌ها نیز این کم توجهی را منتقل نمی‌کنند.

مدیر موسسه قرآنی معراج بجنورد ادامه داد: شنیدن درد و مشکلات مؤسسات و فعالان قرآنی موجب می‌شود تا مسئولان نیز بیشتر در این حوزه ورود و به مشکلات رسیدگی کنند. بودجه‌های قرآنی برای دستگاه‌های مختلف تخصیص داده می‌شود اما تنها با رزومه‌سازی به اتمام می‌رسد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان سال جاری مسابقات مختلف قرآنی برگزار کردیم و دو میلون 500 جایزه به برندگان مسابقه پرداخت کردیم و این نشان از علاقه‌مندی فعالیت در این حوزه دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha