تقویت توان اقتصادی راهکاری برای تکمیل اقتدار جهانی
کد خبر: 3901670
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

تقویت توان اقتصادی راهکاری برای تکمیل اقتدار جهانی

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی گفت: برای تکمیل اقتدار جهانی و بین‌المللی ایران اسلامی باید برای تقویت بنیه اقتصادی و بنیان‌های فرهنگی و اجتماعی و تربیت نسل آینده‌ساز و خصوصاً مؤلفه راهبردی افزایش جمعیت و تکثیر نسل و بومی‌سازی علوم در رشته‌های مورد نیاز و ارتقای سطح سرمایه اجتماعی تلاش‌های دوچندان صورت گیرد.

تقویت توان اقتصادی راهکاری برای تکمیل اقتدار جهانیحجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به روند رو به رشد ایران اسلامی، ورود نفت‌کش‌های ایرانی به سواحل ونزوئلا علی‌رغم مخالفت آمریکا را نشانه قدرت و عزت نظام اسلامی دانست و گفت: ایران انقلابی چهل و یک سال است بدون اتکا به هیچ ابرقدرتی روی پای خود ایستاده است و هر آنچه را که در عرصه‌های مختلف به دست آورده است مرهون ایمان و تلاش و روحیه جهادی عناصر انقلابی و میهن‌دوست خود بوده است.

حجت‌الاسلام یعقوبی تاکید کرد: نه‌تنها ایران در این عرصه‌ها تنها بوده و روی پای خود ایستاده بلکه؛ علی‌الدوام و در طول این سال‌ها خصوصاً دهه اخیر، با انواع سنگ‌اندازی‌ها و توطئه‌های مختلف، تلاش شده است تا حرکت روبه‌جلوی ملت ایران متوقف شده و حتی خنثی و نابود شود.

وی افزود: علیرغم همه این سنگ‌اندازی‌ها نظام اسلامی و مردم ما و جوانان این مرز وبوم مرزهای علم و دانش را در عرصه‌های مختلف درنوردیده و رشته‌ها و جرگه‌های مختلف جزو اولین‌های جهان محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: این پیشرفت‌ها در اوج تحریم‌ها، اوج توطئه‌ها، اوج جنگ‌های سخت و نیمه سخت و نرم، به ثمر رسیده است و از این جهت ایران اسلامی با هیچ کشور دیگر دنیا قابل مقایسه نیست.

وی اظهار کرد: دستیابی به این قدرت و عزت نه با تکیه بر استثمار و استعمار و جهانگشایی و راه‌اندازی جنگ‌های خونین و کشتارهای ده‌ها میلیونی و برده‌داری قدیم و نوین و دست‌اندازی به دستاویزهای نامشروع به قصد سیطره بر جهان؛ که با تکیه بر ایمان روشن‌بینانه دینی و روحیه جهادی و التزام به لوازم شرعی و اخلاقی و انسانی با قصد استقلال همه‌جانبه خود و کمک و حمایت از مظلومان جهان و مقابله با مستکبران؛ انجام شده است.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: حرکت ملت ایران درست برخلاف جریان و موج حاکم بر حرکت جهان صورت گرفته و به ثمر نشسته است و معادلات از پیش ساخته ایدئولوژی‌ها و مکتب‌های مارکسیسم و لیبرالیسم را به چالش کشیده است و در مقابل ناباوری عمومی و جهانی، جوانه زده و قد برافراشته است.

 

انتهای پیام
captcha