برگزاری جلسه آسیب‌شناسی از اولویت‌های کاری مجتمع فرهنگی نسیم اسفراین
کد خبر: 3901857
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

برگزاری جلسه آسیب‌شناسی از اولویت‌های کاری مجتمع فرهنگی نسیم اسفراین

مدیرمجتمع فرهنگی و هنری نسیم اسفراین گفت: برگزاری جلسه آسیب‌شناسی با مسئولان انجمن‌های مختلف فرهنگی از اولویت‌های کاری است.

برگزاری جلسه آسیب‌شناسی از اولویت‌های کاری مجتمع فرهنگی نسیم اسفراینمحمدرضا علائی، مدیرمجتمع فرهنگی و هنری نسیم اسفراین، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه با ایجاد شرایط مناسب برای هم‌فکری در حوزه مدیریت این مجتمع، دستاوردهای مثبتی به همراه خواهد داشت، اضافه کرد: ایجاد بستر امن برای فعالان هنری از وظایف اصلی مسئولان حوزه فرهنگی است و برنامه‌های مختلفی را برای ایجاد این بستر در دستور کار خود داریم.

وی با اشاره به اینکه افزایش اعتماد خانواده‌ها به فضای مجتمع فرهنگی و هنری اسفراین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: مجتمع‌های فرهنگی و هنری محیطی است که از قشرهای مختلف ورود پیدا می‌کنند و از همین جهت خانواده‌ها دغدغه‌های بسیاری برای فرزندان خود دارند که در محیطی سالم فعالیت کنند.

علائی با بیان اینکه شرایط باید برای تمام علاقه‌مندان و مستعدان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری فراهم شود، تاکید کرد: باید تدبیری اندیشیده شود که افراد از هر قشری که با هدف فعالیت سالم، پیشرفت فرهنگ و هنر و... وارد می‌شوند در محیطی امن به فعالیت بپردازند.

وی با تاکید براینکه دغدغه خانواده‌ها در رابطه با ایجاد فضای امن برای فرزندان به جا است، افزود: برخی از این مشکلات در گذشته رفع شده است و برای مشکلات دیگر نیز برنامه‌های مختلفی داریم که به جد پیگیر رفع آنان هستیم.

مدیرمجتمع فرهنگی و هنری نسیم اسفراین تصریح کرد: باید این مسئله را در نظر داشته باشیم که فعالان حوزه فرهنگ و هنر اکثرا جوانان هستند و ممکن است از آنان خطایی دیده شود اما با ایجاد بستر مناسب می‌توان این مسائل را حل کرد.

علائی ادامه داد: به شخصه قصد دارم با خانواده فعالان فرهنگی و جوانان صحبتی داشته باشم و از دغدغه‌های آنان مطلع شوم و برای حل مشکلات از خانواده‌ها کمک بگیرم.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها در تمام حوزه‌ها به خصوص در حوزه‌های اجتماعی نقش ویژه‌ای دارند، اظهار کرد: برای رفع دغدغه‌های خانواده‌ها لازم است که آنان نیز ارتباط خود با مجتمع و مسئولان فرهنگی را قطع نکنند که اگر قطع ارتباط وجود داشته باشد، جامعه فرهنگی متضرر خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha