رفع مشکلات مردم نیازمند حضور جهادی نمایندگان مجلس است
کد خبر: 3901970
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵

رفع مشکلات مردم نیازمند حضور جهادی نمایندگان مجلس است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایندگان مجلس یازدهم در راستای دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه رفع مشکلات معیشتی مردم، لازم است فراجناحی، جهادی و انقلابی عمل کنند.

رفع مشکلات معیشتی مردم نیازمند حضور جهادی نمایندگان مجلسحجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس یازدهم، اظهار کرد: همواره مقام معظم رهبری در سخنان خود در ابتدای هرسال بر تولید و رفع مشکلات اقتصادی جامعه تأکید دارند و بر همین مبنا سال‌ها را نام‌گذاری می‌کنند که این امر نشانگر دغدغه معظم‌له برای رفع مشکلات معیشت جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه افزود: نمایندگان منتخب مردم باید با نگاهی وسیع و آینده‌نگرانه قوانینی وضع کنند که تا حد امکان مشکلات جامعه در زمینه‌های مختلف به‌ویژه اقتصاد و معیشت مردم رفع شود.

وی ضمن تأکید بر پرهیز نمایندگان مجلس از جناح‌بازی‌های متداول، تصریح کرد: ملت ایران بدون در نظر گرفتن حزب و جناح‌های سیاسی و تنها با توکل به خداوند متعال و برای اعتلای اسلام ناب، انقلاب کردند و نباید گرایش و توجه بی‌شائبه محرومان به انقلاب و حمایت بی‌دریغ آنان از اسلام فراموش شود.

حجت‌الاسلام خادمی تأکید کرد: اولویت دادن به معیشت طبقات ضعیف و در نظر گرفتن اشتغال و تولید داخلی و برنامه‌ریزی برای کاهش تورم، رعایت تقوا و انصاف در انجام وظایف نظارتی، موضع‌گیری‌های انقلابی در حوادث مهم و تعامل برادرانه با قوای مجریه و قضائیه از مهم‌ترین عناوین پیام مقام معظم رهبری به منتخبین مجلس یازدهم بود؛ که اگر این موارد به‌درستی رعایت شوند، مشکلات کشور و جامعه اسلامی ما رفع می‌شوند.

وی تأکید کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون مردم ما در همه آزمون‌ها سربلند و پیروز شدند و انتظار می‌رود نمایندگان مجلس با وضع قوانینی برای برقراری عدالت و از بین رفتن فواصل طبقاتی در جامعه و نظارت دقیق بر اجرایی شدن آن قوانین، ثمره همکاری و حضور جانانه مردم همیشه در صحنه را تقدیم کنند.

انتهای پیام
captcha