پاسخگویی به سؤالات قرآنی مخاطبان در طرح «همیار تلفنی قرآن»
کد خبر: 3901971
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱

پاسخگویی به سؤالات قرآنی مخاطبان در طرح «همیار تلفنی قرآن»

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان با اشاره به اجرای طرح «همیار تلفنی قرآن»، گفت: در این طرح که ماه رمضان اجرا شد، کارشناسان قرآنی لرستان پاسخ‌گوی تمام سؤالات قرآنی بودند.

پاسخگویی به سؤالات قرآنی مخاطبان در طرح «همیار تلفنی قرآن»روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فعالیت‌های این اتحادیه در طول ماه مبارک رمضان، به اجرای طرح «همیار تلفنی قرآن» در لرستان اشاره و اظهارکرد: با توجه به شرایط ایجاد شده و شیوع ویروس کرونا و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و رفع مشکلات روخوانی و قرائت و اطلاع از نکات تجویدی با تماس با شماره ۳۳۲۲۳۵۰۰- ۰۶۶ سوالات خود را مطرح و پاسخ را از کارشناسان مربوطه دریافت می‌کردند.

وی با اشاره به این‌که، طرح همیار تلفنی قرآن از شبکه استانی افلاک زیرنویس و تبلیغ می‌شد، افزود: همین امر موجب می‌شد در برخی اوقات با ترافیک تماس‌ها مواجه شویم اما کارشناسان قرآنی لرستان پاسخ‌کنی تمام سؤالات قرآنی بودند.

بلواسی به دیدار اعضای مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در طول ماه مبارک رمضان با معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان اشاره کرد و گفت: در این دیدار مشکلات جامعه قرآنی لرستان بررسی و مقرر شد طی دو جلسه با ادارات فرهنگی و دست اندکار فعالیت‌های قرآنی، مشکلات به صورت تخصصی بررسی و رفع شود این در حالی‌است که تمام ادارات و دستگاه‌ها برای ترویج بهتر و باکیفیت‌تر فعالیت‌های قرآنی، اهتمام بیشتر داشته باشند.

وی به ثبت‌نام کلاس‌های مجازی قرآن در لرستان اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام کلاس‌های مجازی قرآن در بخش بانوان به پایان رسیده و در بخش آقایان نیز این کلاس‌ها در اولین فرصت تشکیل خواهد شد.

بلواسی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرآن با هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌ها، ادامه داد: مشکلات جامعه قرآنی لرستان طی دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، بررسی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha