اعلام برنامه‌های مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد حرم مطهر رضوی
کد خبر: 3902713
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

اعلام برنامه‌های مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد حرم مطهر رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی‌(ره) و مراسم بزرگداشت قیام پانزده خرداد سال ۴۲ بصورت استودیویی در حرم مطهر رضوی خبر داد.

اعلام برنامه‎های مراسم 14 و 15 خرداد حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حجت گنابادی‌نژادی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه‎های سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های این ایام به‌صورت استودیویی بوده و صوت و تصویر آن از پایگاه اینترنتی tv.razavi.ir و صحن‌ها پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای تبیین اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی معمار کبیر انقلاب اسلامی در جامعه ویژه‌برنامه‎های سخنرانی با حضور حجج‌الاسلام و‌المسلمین ناصر رفیعی و علیرضا پناهیان امشب قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر برپا خواهد شد و در این مراسم صادق آهنگران به مدیحه‌سرایی و قرائت زیارت امین‌الله خواهد پرداخت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ضمن تأکید بر اینکه همه برنامه‌ها به‌صورت استودیویی است، اظهار کرد: ویژه‌برنامه سالروز رحلت امام خمینی(ره) نیز چهارشنبه از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد در این مراسم حجت‌الاسلام و‌المسلمین ناصر رفیعی به ایراد سخن و صادق آهنگران به مرثیه‌سرایی خواهد پرداخت.

گنابادی‌نژاد گفت: مراسم بزرگداشت قیام پانزده خرداد سال 1342 نیز پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله محمدهادی عبدخدایی و مرثیه‌سرایی امیر عارف رأس ساعت 18:30 برگزار می‎شود.

انتهای پیام
captcha