بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد در بقاع متبرکه قوچان + عکس
کد خبر: 3903006
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵

بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد در بقاع متبرکه قوچان + عکس

مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد همراه با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در جوار بقاع متبرکه شهرستان قوچان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد همراه با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در جوار بقاع متبرکه امامزاده سلطان ابراهیم(ع) و امامزاده جلیل(ع) شهرستان قوچان برگزار شد.

در این مراسم که امروز، 15 خردادماه برگزار شد، جمعی از مسئولان و مردم شهرستان قوچان با عطرافشانی و گلباران مزار شهدای مدفون در جوار آستان مقدس امامزاده سلطان ابراهیم(ع)، یاد شهدا را گرامی داشتند.

سخنرانی سرهنگ زرقانی، فرمانده سپاه ناحیه قوچان و مداحی احمدزاده، اهدای بسته‌های متبرک و چفیه  به حاضران، تقدیر و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه، اهدای ماسک و ضدعفونی‌کننده به حاضران به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلوگیری از شیوع کرونا از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین در جوار آستان مقدس امامزاده جلیل(ع) غرفه‌های متنوع فرهنگی مناسب با این ایام همراه با اهدای بسته‌های فرهنگی برپا شد.

غرفه نقاشی کودک و نوجوان و مشاوره خانواده در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) همراه با اهدای جوایز با حضور حجت‌الاسلام نیکخو از جمله برنامه‌های بقعه متبرکه امامزاده جلیل(ع) بود.
 

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha