طرح «مهر تحصیلی» در خراسان شمالی اجرا می‌شود
کد خبر: 3909093
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

طرح «مهر تحصیلی» در خراسان شمالی اجرا می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در استان خبرداد.

طرح«مهر تحصیلی»در خراسان شمالی اجرا می‌شودحجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: طرح «مهر تحصیلی» در آستانه بازگشایی مدارس و در جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان اجرا می‌شود که در قالب این طرح بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به وجود دو موقوفه در استان با نیت کمک به تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت و تهیه لوازم‌التحریر برای آنان، افزود: درآمد حاصل از دو موقوفه، یکی در شهرستان بجنورد و دیگری هم در روستای اوغاز کهنه شیروان برای تهیه لوازم التحریر دانش‌آموزان اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به فعالیت دو مرکز افق در جوار امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد و حمزه رضای شیروان، یادآور شد: در این مراکز بسته‌هایی کمک آموزشی شامل لوازم التحریر و کیف به ارزش 129 هزار تومان برای مقطع ابتدایی و 144 هزار تومان برای مقطع متوسطه اول و دوم تهیه می‌شود.

حجت‌الاسلام صفری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده‌اند، بیان کرد: مردم و خیرینی که می‌خواهند برای تامین بسته‌های آموزشی در قالب طرح مهر تحصیلی کمک کنند می‌توانند به مراکز افق در جوار امامزاده سید عباس(ع) و حمزه رضای شیروان مراجعه کرده و کمک‌های خود را اهدا کنند.

وی اظهار کرد: امکان پرداخت غیرحضوری کمک‌ها نیز با واریز وجه به کارتی با نام امامزاده سیدعباس(ع) با شماره وجود دارد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: تمام بسته‌های کمک آموزشی و لوازم‌التحریر تا قبل از بازگشایی مدارس به دانش‌آموزان نیازمند اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha