برگزاری مسابقات قرآن شهرک پدافند هوایی «شهید غفور جدی»
کد خبر: 3909431
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

برگزاری مسابقات قرآن شهرک پدافند هوایی «شهید غفور جدی»

مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران، فرزندان و بانوان شاغل پدافند هوایی شمال ساکن تهران، روز گذشته، 17 تیرماه برگزار شد.

حسن ضابط، مدیر مرکز قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران، فرزندان و بانوان شاغل این نیرو ساکن در حوزه تهران، اظهار کرد: این رقابت‌ها روز گذشته، 17 تیرماه در جوار مزار شهدای گمنام مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک شهید غفور جدی واقع در محله خلیج فارس تهران برگزار شد.

وی با اشاره به حضور امیر فرماندهی منطقه، رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه، فرماندهی حفاظت اطلاعات و دیگر مسئولان لشکری در آیین افتتاحیه این مسابقه یک روزه بیان کرد: این مسابقات با رقابت 100 متسابق در گروه‌های مختلف سنی همسران، فرزندان دختر و پسر و در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل و همچنین مفاهیم و تفسیر جزء بیستم قرآن کریم و اذان و همچنین رشته حفظ جزء سی‌ام قرآن ویژه نوجوانان برپا شد.

ضابط با تأکید بر اینکه مسابقات به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، اضافه کرد: تعداد چهار نفر از برترین‌های هر رشته در هر گروه به مرحله مقدماتی این مسابقات که اواخر تیرماه برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha