رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش معرفی شد
کد خبر: 3910111
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش معرفی شد

فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز ارتش که پیش از این تحت نظارت معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش ج.ا.ا بود با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح به اداره قرآن، عترت و نماز ارتقا یافت.

به گزارش ایکنا، امور قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران که پیش از این در قالب دارالقرآن و زیر مجموعه معاونت فرهنگی و روابط عمومی فعالیت می‌کرد، پس از موافقت ستاد کل نیروهای مسلح در راستای انجام فعالیت‌های بیش از پیش به اداره قرآن، عترت و نماز ارتقا یافت.

بر این اساس، در آئین نکوداشت چهل سال فعالیت قرآنی ارتش و رونمایی از چشم‌انداز فعالیت‌های قرآنی ارتش در افق سال 1414 که صبح امروز، 22 تیرماه با حضور فرماندهان لشکری برگزار شد، سرهنگ مهدی میدانی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش طی حکمی به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.

در بخشی از این حکم آمده است؛ «انتظار می‌رود، علاوه بر انجام مسئولیت‌های تصریح شده در شرح وظایف نسبت به موارد ذیل نیز تلاش جدی و پیگیر داشته باشید؛

  • افزایش توجه به امور قرآن و نماز در ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • تبیین فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌‌های آنان
  • افزایش تعداد حفاظ و قاریان و متسابقان قرآنی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور
انتهای پیام
captcha