ضرورت بهره‌مندی از فضای مجازی برای ارائه سبک زندگی اسلامی
کد خبر: 3910282
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

ضرورت بهره‌مندی از فضای مجازی برای ارائه سبک زندگی اسلامی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین گفت: در حال حاضر به‌ واسطه شیوع بیماری کرونا، جلسات مذهبی کم‌رنگ‌تر از گذشته در حال برگزاری است، اما می‌توان از فرصت بسیار خوب فضای مجازی برای مطالبه‌گری و انتقال مفاهیم دینی و قرآنی و ارائه سبک زندگی اسلامی استفاده کرد.

جوانان هیئتی در مطالبه‌گری و حق‌طلبی پیش‌قدم باشندبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام هادی پروین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین، امروز، 23 تیرماه در دیدار با جوانان هیئت حضرت ابوالفضل العباس(ع) محرم آباد با اشاره به این‌که هیئت‌های مذهبی عامل مؤثر رشد و بالندگی فرهنگ جامعه هستند، اظهار کرد: حضور پررنگ جوانان هیئتی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، با همان روحیه حق‌طلبی، پرسشگری و دانش‌اندوزی می‌تواند آینده‌ای توأم با موفقیت را برای کشور رقم بزند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین تأکید کرد: جوانان هیئتی با بهره‌گیری از مبانی اصیل اسلامی و با بینش، آگاهی، تحصیل علم و حضور در عرصه‌های فرهنگی می‌توانند سعادت، پیشرفت و تعالی جامعه خود را تضمین کنند.

وی تصریح کرد: استمرار برگزاری جلسات مذهبی و دورهم جمع شدن جوانان هیئتی باید به‌نوعی مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی در برابر زیاده خواهی دشمنان داخلی و خارجی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام پروین تأکید کرد: در حال حاضر به‌واسطه شیوع بیماری کرونا، جلسات مذهبی کم‌رنگ‌تر از گذشته در حال برگزاری است، اما می‌توان از فرصت بسیار خوب فضای مجازی برای مطالبه‌گری و انتقال مفاهیم دینی و قرآنی و ارائه سبک زندگی اسلامی استفاده کرد.

وی در پایان بابیان این‌که چراغ خیمه‌های عزاداری در شب‌های محرم روشن است، افزود: عشق و ارادت به اباعبدالله الحسین (ع) در وجود محبین آن حضرت حرارتی خاموش نشدنی است و امسال هیئات مذهبی در ماه محرم با همان شور و شعور حسینی، البته با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، مراسم عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به نحو مطلوب اجرا می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha