آرامگاه شهیده حجاب در کاشان گلباران شد
کد خبر: 3910551
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
با حضور دانشگاهیان؛

آرامگاه شهیده حجاب در کاشان گلباران شد

دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامی كاشان با حضور بر مزار شهيده حجاب و عفاف «سیده محترم‌بانو قاضی» یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آئين پاسداشت شهیده راه حجاب «سيده محترم‌بانو قاضی» به همت روابط عمومی و حوزه معاونت فرهنگی ــ دانشجويی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با حضور اساتيد، كاركنان و دانشجويان این دانشگاه بر مزار اين فقيده سعيده در  گلزار شهدای شاهزاده قاسم(ع) فين بزرگ برگزار شد.

حجت‌الاسلام ماشاءالله صديقی، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این مراسم طی سخنانی با تكريم مقام شامخ شهدا به‌ويژه شهدای حادثه خونين مسجد گوهرشاد، گفت: همه ما وام‌دار شهيدان هستيم به‌ويژه شهدايی كه برای آسايش و امنيت ما با تمام وجود جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: شهیده سيده محترم‌بانو قاضی به‌عنوان يكی از بانوان ولايت‌مدار شهر دارالمؤمنين كاشان به نمايندگی از اين مردمی كه در تاريخ نام در بزرگی دارند در آن فاجعه فجيع به شهادت رسيد و مزار او در امامزاده قاسم(ع) فين كاشان اكنون ملجأ همه ولايتمداران است.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بیان کرد: شهدايی كه در جوار اين امامزاده آرميده‌اند نيز هر يک به پيروی از مولایشان حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) راهگشای طريق سعادت و حقيقت برای پويندگان اين راه نورانی هستند.

در این مراسم که با مرثیه‌سرایی همراه بود، حاضران با نثار شاخه گل بر مزار سیده محترم‌بانو قاضی و دیگر شهدای آستان حضرت شاهزاده قاسم(ع) به مقام شامخ شهدا ادای احترام كردند.

جواد دهقانی‌آرانی
انتهای پیام
captcha