تبیین قواعد عفاف و حجاب در برنامه‌های فرهنگی دارالقرآن اهل بیت(ع)
کد خبر: 3910774
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

تبیین قواعد عفاف و حجاب در برنامه‌های فرهنگی دارالقرآن اهل بیت(ع)

دارالقرآن الکریم اهل بیت(ع) خمینی‌شهر در کنار آموزش‌های قرآن، برنامه‌های فرهنگی را در راستای تبیین قواعد عفاف و حجاب به جوانان ارائه کرده است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی شهر در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان دختران، تاکنون مجموعه فعالیت‌های فرهنگی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است، از سال 1396 اقدام به برپایی فضاهایی برای آموزش و الگوسازی برای جوانان به نام «پاتوق دخترانه» کرد.

انگیزه‌بخشی به بانوان و دختران و همچنین سوق دادن جوانان (دختران و پسران)، تبیین و آشنایی قواعد عفاف و حجاب به آنان، بیان آسیب‌های بی‌عفتی و بی‌حجابی در میان جوانان از جمله مواردی است که در پاتوق‌های دخترانه به آن توجه شد.

حجت‌الاسلام قربانیان، مدیر دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر گفت: بیش از چهل جلسه دو ساعته هزار نفری نوجوانان دختر، برابر با هشتاد هزار ساعت در جلسات فرهنگی تربیتی با حضور کارشناسان و اساتید فرهنگی همانند حجت‌الاسلام داستان‌پور در این پاتوق‌ها اجرا می‌شد.

یکی دیگر از فعالیت‌های این مرکز در بحث عفاف و حجاب، تشکیل و راه‌اندازی کانون عفاف و حجاب در دارالقرآن اهل بیت(ع) است. در راستای تهیه ملزومات حجاب و عفاف، این مرکز محصولاتی مانند چادر، شال، روسری، ساق دست و غیره را با ارائه تخفیف ویژه به بانوان عرضه می‌کند که تاکنون با استقبال خوبی همراه بوده است.

انتهای پیام
captcha