تمدید مهلت فراخوان دهمین دوره مسابقه تلویزیونی «اسراء»
کد خبر: 3910866
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

تمدید مهلت فراخوان دهمین دوره مسابقه تلویزیونی «اسراء»

مهلت ارسال اثر به دهمین دوره مسابقه تلویزیونی اسراء، که به همت شبکه قرآن و معارف سیما برگزار می‌شود، به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

تمدید مهلت فراخوان دهمین دوره مسابقه تلویزیونی «اسراء»

به گزارش ایکنا، فراخوان دهمین دوره مسابقه تلویزیونی «اسراء» اوایل تیرماه منتشر و از متقاضیان حضور در این‌ مسابقه استعدادیابی خواسته شد تا ۲۵ تیرماه فایل تلاوت خود را به esra_tv8@ ارسال کنند.

با پایان یافتن مهلت اولیه ارسال اثر، یک هفته دیگر‌ به علاقه‌مندان مهلت داده شده و مخاطبان این مسابقه تا ساعت ۲۴ روز ۳۱ تیرماه فرصت شرکت دارند.

در دور دهم، مسابقه اسراء تغییرات زیادی صورت خواهد گرفت، از جمله اضافه شدن رشته مداحی و دعاخوانی. این رشته تمام ضوابط و شرایط بخش قرائت را دارد و شرکت‌کنندگان بدون محدودیت سنی و در حضور داوران به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

اضافه شدن رشته مجری‌گری معارفی نیز از دیگر تغییرات دوره دهم مسابقه اسراء خواهد بود که محدودیت سنی نیز نخواهد داشت. حضور بانوان در این رشته باعث شده تا برای اولین بار شاهد حضور آنها در مسابقه تلویزیونی اسراء باشیم.

یادآور می‌شود، نهمین دوره این مسابقات تلویزیونی اخیراً در مرحله نهایی ضبط شده و فینال و اختتامیه آن نیز در آینده به روی آنتن خواهد رفت. تهیه‌کنندگی و اجری این مسابقه را سیدوحید مرتضوی بر عهده دارد.

انتهای پیام
captcha