آماده‌سازی دارالقرآن مرکزی منطقه 19 شهرداری در منزل شهیدان نیکوبین
کد خبر: 3910913
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

آماده‌سازی دارالقرآن مرکزی منطقه 19 شهرداری در منزل شهیدان نیکوبین

دارالقرآن مرکزی منطقه 19 شهرداری تهران در منزل شهیدان نیکوبین آماده پذیرش علاقه‌مندان است.

به گزارش ایکنا، دارالقرآن مرکزی منطقه ۱۹ شهرداری تهران بنا به خواسته مادر شهیدان نیکوبین در منزل ایشان مستقر و آماده بهره‌برداری و پذیرش علاقه‌مندان به فراگیری علوم قرآنی است.

در همین ارتباط سیدحسین موسوی‌بلده، رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران، میثم طاهرآبادی، فعال قرآنی و مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران، اسماعیل عربلو، مدیر فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹ و تعدادی از مسئولان شهرداری این منطقه به منظور آشنایی بیشتر با فعالیت‌ها و اطلاع از روند عملکرد و چشم انداز فعالیت‌ها در آینده از این دارالقرآن بازدید کردند که طی آن بر رشد و توسعه فعالیت‌های قرآنی در منطقه و همچنین جذب حداکثری به امور قرآنی تأکید شد.

همچنین در ادامه در منزل مرحوم محمدتقی تسویه‌چی از قاریان ممتاز و برجسته منطقه ۱۹ نیز حضور یافتند و مقرر شد یکی از معابر اصلی منطقه شناسایی و برای نامگذاری به نام این قاری مرحوم به شورای اسلامی شهر تهران معرفی شود.

یادآور می شود، شهید ایوب نیکوبین متولد 1342، در عملیات بدر(22 اسفند سال 63) به درجه شهادت رسید. همچنین حسین نیکوبین نیز که متولد سال 1347 بود در 20 فروردین سال 66 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha