لغو برگزاری نماز جمعه در 14 نقطه در خراسان شمالی
کد خبر: 3915105
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

لغو برگزاری نماز جمعه در 14 نقطه در خراسان شمالی

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: شیوع کرونا در استان سبب شد طی هفته جاری برپایی نماز جمعه در ۱۴ شهر این استان لغو شود.

لغو برگزاری نماز جمعه در 14 نقطه در خراسان شمالیحجت الاسلام نعمت الله آزموده، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی،  در گفت‌وگو با ایکنا، اظهارکرد: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه در شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت سفید و زرد، هستند برگزار می‌شود بنابراین برپایی نماز جمعه این هفته ۱۷ مرداد ماه در دو شهر راز و غلامان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه  همواره در سطح استان و در ۱۶ نقطه برگزار می‌شد، ادامه داد: این هفته در۱۴ نقطه  اعم از بجنورد، شیروان، اسفراین، آشخانه، فاروج، گرمه، جاجرم، قاضی، صفی آباد برگزار نخواهد شد.

آزموده افزود: برای پیشگیری از شیوع کرونا، از ورود اطفال و کهنسالان و افراد با بیماری‌های زمینه‌ای و یا افراد با علائم تب به مکان برگزاری این آیین عبادی و سیاسی، ممنوعیت به عمل می‌آید.

مسئول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی بیان کرد: نماز جمعه با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد و استفاده از ماسک برای نمازگزاران اجباری است.

 

انتهای پیام
captcha