دست مهربان خیر تهرانی بر سر هزار یتیم خراسان شمالی
کد خبر: 3917764
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

دست مهربان خیر تهرانی بر سر هزار یتیم خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: یک خیر نیکوکار تهرانی حمایت هزار یتیم نیازمند این استان را بر عهده دارد.

دست مهربان خیر تهرانی بر سر ۱۰۰۰یتیم خراسان شمالیمجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: حامی نیکوکار تهرانی حمایت هزار یتیم از شهرستان‌های این استان را بر عهده دارد و این حامی نیکوکار ماهانه ۷۵ میلیون تومان به‌صورت نقدی به‌حساب این ایتام واریز می‌کند.

وی در ادامه به بیان گزارشی از فعالیت‌های طرح اکرام ایتام در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون بیش از ۲۱ هزار حامی فعال نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین با این نهاد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به وجود پنج هزار و ۷۰۰ کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در استان، گفت: امسال حامیان هشت میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کرده‌اند.

الهی راد در تشریح نحوه ثبت‌نام حامیان ایتام و محسنین، گفت: افراد خیر می‌توانند برای این کار از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۸ اقدام کرده و یا با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۵۷۶۵۱ تماس بگیرند و یا همچنین با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir در این کار خیر سهیم شوند.

وی در خصوص میزان مبلغ پرداختی توسط حامیان نیز گفت: حداقل کمک ماهانه هر حامی ۲۰هزار تومان است و سقفی برای این مبلغ وجود ندارد و هر میزان که حامیان توانایی مالی دارند می‌توانند پرداخت کنند و هر حامی می‌تواند یک یا چند یتیم و کودکان محسنین را تحت حمایت خود بگیرد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

وی بابیان اینکه مبالغ پرداختی حامیان مستقیم به‌حساب ایتام و کودکان محسنین واریز می‌شود، گفت: سال گذشته ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طرف حامیان به‌حساب ایتام و کودکان محسنین استان واریز شد.

انتهای پیام
captcha