حضور راویان دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور بجنورد
کد خبر: 3925642
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

حضور راویان دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور بجنورد

مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، هر شب یک روایت‌گر از دوران جنگ تحمیلی در دانشگاه پیام نور بجنورد حضور پیدا کردند و تاکنون بیش از 6 روایت‌گر در دانشگاه پیام نور بجنورد به روایت خاطرات خود در جنگ تحمیلی پرداختند.

هرشب حضور یک روایت‌گر دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور بجنوردمجید زنده‌دل، مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه نمایشگاه هفته دفاع مقدس از ابتدای هفته دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور بجنورد برپا شده است، اضافه کرد: در این نمایشگاه خاطرات دوران جنگ تحمیلی برای دانشجویان و بازدید کنندگان به نمایش گذاشته شد و تا پایان هفته دفاع مقدس نیز این نمایشگاه فعال است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه بر سر مزار شهدای گمنام این دانشگاه برپا شد، افزود: هر شب یک راوی از دوران دفاع مقدس در این نمایشگاه دعوت شدند و خاطرات دوران جنگ تحمیلی را برای بازدید کنندگان روایت کردند که تاکنون بیش از شش راوی در این دانشگاه حضور پیدا کردند.

زنده‌دل با بیان اینکه روایت‌گران دوران دفاع مقدس خانواده شهدا، ایثارگران و... هستند، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و پیشگیری از تجمع در محل نمایشگاه، تمام برنامه‌ها در فضای مجازی نیز منتشر شد.

انتهای پیام
captcha