سفر رهبر انقلاب به خراسان‌شمالی نقطه عطف توسعه استان بود
کد خبر: 3927547
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

سفر رهبر انقلاب به خراسان‌شمالی نقطه عطف توسعه استان بود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سالروز سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی گفت: ۱۹ مهر سال ۹۱ نقطه عطفی در تاریخ توسعه استان بود؛ ازاین‌رو باید مسئولان دستاوردهای این سفر را تشریح کنند.

سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی نقطه عطف توسعه استان بودبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه خراسان شمالی، امروز، 15 مهر ماه در شورای برنامه‌ریزی گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، اظهار کرد: ۱۹ مهر سال ۹۱ نقطه عطفی در تاریخ توسعه خراسان شمالی بود و طی سالیان گذشته به روش‌های مختلف سعی شده آن دوران زیبا به نمایش گذاشته شود.

وی با تأکید بر اینکه سخنان رهبر انقلاب در بجنورد صرفاً محتوای استانی نداشت، افزود: موضوعاتی همچون جمعیت و سبک زندگی که امروزه به‌شدت توسط دشمنان مورد هجمه واقع است، در سفر رهبری به خراسان شمالی مطرح شد.

حجت‌الاسلام یعقوبی حضور مردم در استقبال از مقام معظم رهبری را خنثی‌کننده نقشه دشمنان دانست و گفت: در آن فشار اقتصادی دشمنان بر روی عدم حضور مردم برنامه‌ریزی کرده بودند اما توسط مردم شکست خوردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ضمن بیان دستاوردهای سفر رهبر انقلاب به استان، گرامیداشت سفر را امری لازم دانست و تصریح کرد: در شرایطی که دشمن سعی دارد فرهنگ غربی را به‌جای فرهنگ دینی مطرح کند، تشریح سخنان مقام معظم رهبری در استان امری واجب است.

وی افزود: بودجه‌های بسیار بالایی در آن سفر به استان تخصیص یافت که مسئولان دستگاه‌ها باید آن را به ریز تشریح کنند.

حجت‌الاسلام یعقوبی در پایان گفت: باید مدیران دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی را برای مردم بازگو کنند تا مردم بدانند کدام پیشرفت‌ها از برکت این سفر بوده است.

انتهای پیام
captcha