بهره‌مندی 7 میلیارد تومانی نیازمندان خراسان شمالی از کمک‌های مردمی
کد خبر: 3937179
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

بهره‌مندی 7 میلیارد تومانی نیازمندان خراسان شمالی از کمک‌های مردمی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به آغاز هفته بسیج، گفت: بیش از 7 میلیارد تومان در قالب مرحله دوم گام سوم رزمایش مواسات و همدلی برای نیازمندان استان هزینه شد.

بهره‌مندی 7 میلیارد تومانی نیازمندان خراسان شمالی از کمک‌های مردمیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان، با اشاره به اینکه در مرحله اول از گام سوم رزمایش همدلی بیش از ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان خانوارهای محروم استان توزیع شد، افزود: در این مرحله نیز بیش از هفت میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های کمک معیشت، تهیه بسته‌های غذایی، تهیه اثاثیه منزل، خرید تبلت و جهیزیه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از این اعتبار در قالب تهیه هفت هزار بسته معیشتی است که از دیروز کار توزیع آن آغاز شده است، افزود: این بسته‌های معیشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان برای توزیع در بین افراد نیازمند و مناطق کم برخوردار استان با کمک نیکوکاران تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین به توزیع اقلام بهداشتی بین نیازمندان استان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه حمام‌های عمومی استان در شرایط کرونایی تعطیل است بر این اساس کمیته امداد توزیع ۱۰۰ دستگاه آبگرمکن را بین افراد نیازمند و مناطق کم برخوردار دستور کار خود قرار داده است. همچنین با آغاز سرمای هوا کار توزیع ۳۰۰ دستگاه بخاری در بین خانوارهای نیازمند استان آغاز شد.

وی تأکید کرد: ۴۵۰ سری جهیزیه به ارزش هر کدام هفت میلیون و 500 هزار تومان در ماه گذشته بین زوج‌های نیازمند این استان در قالب رزمایش مواسات و همدلی توزیع شد.

انتهای پیام
captcha