منابع نقدی دولت برای پروژه‌های خراسان شمالی، کافی نیست
کد خبر: 3937475
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

منابع نقدی دولت برای پروژه‌های خراسان شمالی، کافی نیست

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه شاید منابع نقدی دولت برای اتمام پروژه‌های خراسان شمالی کافی نباشد، گفت: این قرارگاه برای تأمین منابع مالی اجرای این پروژه‌ها، اعلام آمادگی می‌کند.

منابع نقدی دولت برای پروژه‌های خراسان شمالی، کافی نیستبه گزارش ایکنا، سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء، پنجم آذر در جلسه اقتصاد مقاومتی که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های مورد اهمیت برای توسعه استان، اظهار کرد:  قرارگاه خاتم‌الانبیاء این انعطاف را دارد که بتواند از محل تهاتر دارایی‌های غیرمولد دولت تامین منابع مالی اجرای این پروژه‌ها را به دست بگیرد که اگر این اتفاق در بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شود، این طرح‌ها خیلی سریع قابلیت اجرا را پیدا خواهند کرد.

سردار محمد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌هایی برای اجرای پروژه‌های زیرساختی در این استان، بیان کرد: شاید منابع نقدی دولت برای اجرای پروژه‌ها کافی نباشد، اما می‌توان از محل ذکر شده، منابع مالی را برای اجرای پروژه‌ها تامین کرد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به هفته بسیج، ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در استان همانند شرکت آلومینیای جاجرم، راه آهن و ... وجود دارد که خود آن‌ها پتانسیل‌های خوبی برای توسعه استان هستند و از آنجایی که مردم استان مدت زمان بسیاری را در انتظار بهره‌برداری از این پروژه‌ها هستند، هدیه قرارگاه خاتم الانبیاء به مناسبت روز بسیج به مردم این استان، کمک برای تکمیل گازرسانی به دو هزار از خانوار روستایی است.

سردار محمد تصریح کرد: گازرسانی به برخی از خانوار روستایی این استان تا درب منزل انجام شده اما هنوز برای اتمام با مشکلاتی مواجه است که به دو هزار خانوار روستایی کمک خواهیم کرد تا از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از بزرگترین نعمت‌های این استان همدلی موجود میان مسئولان و مردم این منطقه است، افزود: البته ظرفیت‌های مادی زیادی نیز در این استان وجود دارد که همچون ظرفیت‌های مرزی، صادراتی که بسیاری از آن‌ها استفاده نشده است و نیاز دارد که مجوزهای لازم ارائه شود تا این ظرفیت‌ها نیز تبدیل به ثروت اندوزی در استان شود.

به گفته سردار محمد، قرارگاه خاتم الانبیاء تاکنون ۱۰ پروژه در این استان اجرایی کرده است.

انتهای پیام
captcha