انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در خراسان شمالی
کد خبر: 3937477
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در خراسان شمالی

تفاهم‌نامه همکاری میان استاندار خراسان شمالی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء جهت محرومیت‌زدایی استان امضا شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در خراسان شمالیبه گزارش ایکنا، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، پنجم آذرماه، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در محل سالن شهدای دولت استانداری و با حضور فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء برگزار شد، گفت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء حرکت رو به جلو برای توسعه استان است و این تفاهم‌نامه تمامی استان را در تمام بخش‌ها به خوبی در برگرفته است و به طور قطع نقش اساسی برای شتاب و جهش پیشرفت و آبادانی استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیگیری کردیم قرارگاه خاتم الانبیا(ص) که با سربلندی و افتخار در کل کشور و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با نگاه خدمت‌گزاری به مردم در تمامی بخش‌ها فعالیت می‌کند در استان خراسان شمالی نیز حضور داشته باشد.

شجاعی با بیان اینکه در استان از ظرفیت‌های مختلف کشور مانند بسیج سازندگی و سپاه پاسداران و ... در قالب تفاهم‌نامه‌های مختلف برای پاسخ به نیازها و مطالبات مردم استان بهره‌مند شده‌ایم، گفت: این تفاهم‌نامه‌ها علاوه بر خدمات دولت در استان است.

وی با تاکید بر اینکه در استان بین تمامی اجزای حاکمیت وفاق، همدلی و هم‌افزایی واحدی وجود دارد، ادامه داد: خراسان شمالی بر اساس دانایی و با برنامه‌ریزی به خوبی خود را اداره می‌کند و نگرانی برای حاکمیت و دولت در خصوص این استان وجود ندارد.

وی گفت: نداشته‌های استان به نسبت سایر استان‌ها بیشتر است اما با وفاق و همدلی مشکلات را حل و امور را هدایت می‌کنیم که این نقطه قوت و قدرت استان است.

انتهای پیام
captcha