«مالک زمان» به مسابقه کتابخوانی پیوست
کد خبر: 3947299
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

«مالک زمان» به مسابقه کتابخوانی پیوست

مسابقه کتابخوانی با محورین کتاب «مالک زمان» ویژه نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همت فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

«مالک زمان» به مسابقه کتابخوانی پیوستبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاوران، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «مالک زمان» در راستای ترویج سیره و شناساندن شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، این اثر شامل بیش از ۵۰ داستان از زندگی و مجاهدت‌های سردار سلیمانی و داستان‌هایی از مالک اشتر است.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۲ بهمن با ورود به سایت khavaran.farhangsara.ir سؤالات را دریافت کرده و پاسخ‌های خود را به شماره پیامک ۲۰۰۰۱۸۳۷۱۵ ارسال کنند. همچنین امکان خرید کتاب یادشده با تخفیف ویژه و از طریق درگاه‌های تلفنی ۰۹۹۱۳۰۹۲۹۴۲ و ۳۳۷۱۷۷۵۱ امکان‌پذیر است.
 
پنج جایزه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی و تابلو‌های کاشی نفیس به ۵ نفر از افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، تعلق خواهد گرفت. قرعه‌کشی پانزدهم بهمن همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام فرهنگسرای خاوران به آدرس farhangsara.khavaran برگزار می‌شود و جوایز ۲۲ بهمن ارسال خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای خاوران واقع واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha