تظاهرات بحرینی‌ها در محکومیت سازش با رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3947891
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷

تظاهرات بحرینی‌ها در محکومیت سازش با رژیم صهیونیستی

مردم بحرین در محکومیت سازش آل خلیفه با رژیم اسرائیل و معرفی کاردار سفارت این رژیم امروز، 26 دی با برپایی تظاهرات و به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی مخالفت خود را ابراز کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه‌های اجتماعی، مردم بحرین در محکومیت سازش آل خلیفه با رژیم اسرائیل و معرفی کاردار سفارت این رژیم با برپایی تظاهرات و به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی مخالفت خود را ابراز کردند.

 

تظاهرات‌های اعتراض‌آمیز بحرینی‌ها امروز با چهارمین سالگرد اعدام سه جوان بحرینی توسط آل خلیفه مصادف بود. شهدا علی السنکیس، عباس السمیع، سامی مشیمع بامداد ۱۵ ژانویه ۲۰۱۷ با فشارهای امارات پس از شکنجه‌های فراوان به اتهام کذب قتل یک پلیس اماراتی که در نیروی ضداغتشاش بحرین فعالیت می‌کرد، در منامه تیرباران شدند.

تظاهرات بحرینی‌ها در محکومیت سازش با رژیم صهیونیستی

شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراضی دست‌نوشته‌هایی حمل می‌کردند که بر روی آن عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی را محکوم و انتصاب نماینده رژیم اسرائیل در منامه را  تحریک‌آمیز توصیف کردند.

تظاهرات بحرینی‌ها محکومیت سازش با رژیم صهیونیستی

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات که تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شده است، تأکید کردند که شهروندان صهیونیستی در بحرین در امان نخواهند بود.

تظاهرات بحرینی‌ها محکومیت سازش با رژیم صهیونیستی

این تجمع با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی همراه بود.

بحرین به همراه امارات و با نظارت آمریکا، ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریورماه) توافق با رژیم صهیونیستی را در کاخ سفید امضا کرد، اقدامی که موجی از خشم را در میان کشورهای اسلامی به دنبال داشت.

منامه پس از اعلام توافق عادی‌سازی روابط با تل‌آویو حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی گشود. بحرین و رژیم صهیونیستی در حوزه هواپیمایی، تبادل سفرا و افتتاح سفارت توافق کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha