محرومیت‌زدایی مبنای همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و کمیته امداد خراسان شمالی
کد خبر: 3954174
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

محرومیت‌زدایی مبنای همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و کمیته امداد خراسان شمالی

بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و کمیته امداد خراسان شمالی به‌منظور توانمندسازی و محرومیت‌زدایی از مددجویان این استان همکاری دوجانبه خود را آغاز کردند.

آغاز همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و کمیته امداد خراسان شمالی باهدف محرومیت‌زداییبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد استان، مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی یکی از مؤسساتی است که همواره با کمیته امداد در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف برای مددجویان همکاری دارد، گفت: خیران این مؤسسه با هدف رفع محرومیت از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد به استان سفر کردند تا یاری‌گر نیازمندان باشند.

وی یادآور شد: همچنین طی این سفر این نهاد و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی به‌منظور خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت در روستای پیربز در شهرستان بجنورد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های ساخت مسکن و جهیزیه امضا کردند.

الهی‌راد از مهم‌ترین برنامه‌های مشارکتی خیریه وفاق سبز علوی با کمیته امداد را احداث ۱۰ مورد مسکن مددجویی در سال جاری عنوان کرد و افزود: امروز با حضور خیران این مؤسسه در روستای پیربز شهرستان بجنورد، کلنگ ساخت این پروژه‌ها به زمین زده شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از دیگر اقدامات مشارکتی کمیته امداد و خیریه وفاق سبز علوی را اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند عنوان و بیان کرد: در این خصوص هفت سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد.

الهی‌راد ارزش هر سری جهیزیه را ۱۰ میلیون تومان برشمرد و گفت: این جهیزیه‌ها شامل فرش، یخچال، اجاق‌گاز، پتو بود که امروز به زوج‌های تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

 

انتهای پیام
captcha