امپراطور رسانه‌ای دنیا به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است
کد خبر: 3961954
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

امپراطور رسانه‌ای دنیا به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امپراطور رسانه‌ای دنیا تمام تلاش خود را برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای در خرداد ۱۴۰۰ به کار گرفته است.

امپراطور رسانه‌ای دنیا به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۱۱ فروردین ماه در مراسمی که به مناسبت روز جمهوری اسلامی در مسجد امام رضا(ع) بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امانت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: انقلاب اسلامی امانت امام و شهدا است و ما وظیفه داریم که از این امانت به خوبی نگهداری کنیم که یکی از راه‌های حفاظت از انقلاب اسلامی، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است و در این خصوص امپراطور رسانه‌ای دنیا دست به هر کاری برای عدم تحقق این مهم می‌زند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مردم و نیروهای مسلح به خوبی وظایف خود را انجام داده‌اند، تصریح کرد: هر زمان که نیاز به حضور مردم در صحنه بود، مردم به خوبی و با قدرت در صحنه حضور پیدا کردند.

حسنی با تاکید بر اینکه حفظ امنیت کشور به عهده نیروهای مسلح است، ادامه داد: امنیتی که در کشور وجود دارد، در تمام دنیا بی‌نظیر است و این امنیت را مدیون نیروهای مسلح هستیم که در سخت‌ترین شرایط از وطن خود دفاع می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ۴۲ سال پیش ملت ایران با مشارکت بیش از ۹۸ درصدی در یک همه پرسی بی‌نظیر در کل جهان، به انقلاب اسلامی آری گفتند و از همان زمان سلطه دو هزار و ۵۰۰ساله طاغوت فرو ریخت.

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ اسلام باید انقلاب اسلامی را حفظ کنیم، بیان کرد: اگر می‌خواهیم اسلام را زنده نگه داریم باید جمهوری اسلام را حفظ کنیم که تاکنون ملت ایران نشان دادند عاشق قران و اهل بیت هستند و با تمام وجود از میهن خود دفاع می‌کنند.

حسنی با تاکید بر اینکه نباید به مناسبت‌های مختلف بی‌تفاوت باشیم، اظهار کرد: زنده نگه داشتن مناسبتی مانند آزادسازی خرمشهر و... موجب عدم تحریف تاریخ می‌شود و از همین جهت نیاز است مناسبت‌های مهم را گرامی داریم تا نسل جوان به خوبی با تاریخ آشنا شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر مراقبت از افتادن انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان، تصریح کرد: اختلاس‌گران، آمریکا پرستان، اسیران فرهنگ بیگانه و... نا محرم و نا اهل هستند که نباید اجازه دهیم کشور به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد و برای پیشگیری از این اتفاق، باید مردم در انتخابات به کاندیدای صالح رای دهند.

حسنی در پایان تصریح کرد عدم شرکت در انتخابات و انتخاب شخص ناصالح خیانت به انقلاب و کشور است.

انتهای پیام
captcha