بسته‌های همدلی در شهرستان مانه و سملقان توزیع شد
کد خبر: 3966054
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
به مناسبت ماه رمضان؛

بسته‌های همدلی در شهرستان مانه و سملقان توزیع شد

مدیر کانون فرهنگی هنری قدر ولایت مسجد پنج تن آل عباء شهر آشخانه گفت: ۱۴۴ بسته گوشت نذری اهدایی مؤسسه حضرت خدیجه(س) شهر قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا با  محوریت کانون فرهنگی هنری قدر ولایت مسجد پنج تن آل عباء به دست خانواده‌های نیازمند رسید.

توزیع بسته های همدلی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان مانه و سملقانبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد استان، ایوب قاسمی، مدیر کانون فرهنگی هنری قدر ولایت مسجد پنج تن آل عباء شهر آشخانه  و رابط کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان مانه و سملقان،  گفت: 96 بسته در بخش سملقان و 48 بسته  با محوریت امام جمعه شهر پیش قلعه در بخش مانه بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در شهر آشخانه بسته‌ها با مشارکت خیرین و نهادهای دیگر از جمله بسیج و کمیته امداد در قالب 100 بسته ارزاق تهیه و در میان سفره‌های افطاری نیازمندان قرار گرفت.

قاسمی با اشاره به اینکه اقلام اهدایی علاوه بر گوشت نذری، شامل ماکارونی، روغن، سویا قند و چای و خرما بود، ادامه داد: کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی مسجد جامع آشخانه و مرکز نیکوکاری و همت خیرین در تهیه این اقلام سهیم بودند.

گفتنی است، این کانون پیش از این با مشارکت خیرین و دیگر کانون‌های مساجد شهرستان مانه و سملقان و نهادهای اجرایی و نیز مردمی، خدمات و برنامه‌های خیرخواهانه از جمله پخت 72 دیگ غذای نذری به نیت 72 تن شهدای کربلا را انجام داده است.

انتهای پیام
captcha