حفظ امنیت کشور با حضور حداکثری در انتخابات
کد خبر: 3977200
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

حفظ امنیت کشور با حضور حداکثری در انتخابات

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه آرامش و امنیتی که در استان و کشور ما حاکم است حاصل تلاش شهدا و ایثارگران است، گفت: باید با حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح در حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی بکوشیم.

ارسالی امروز| حفظ امنیت کشور با حضور حداکثری در انتخاباتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، کاظم خبازی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌غربی، ۲۳ خردادماه، در جلسه ویدئو کنفرانسی مراسم روز دختر و تجلیل از دختران ایثارگران و شهدا به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: باید یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی‌داشت و احترام به جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران و همچنین حل مسائل و مشکلات فرزندان این عزیزان از وظایف مهم دولت‌مردان است.

وی افزود: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های نمونه و فعال در رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در سطح کشور محسوب می‌شود.

خبازی بیان کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس و نیز حراست از حرم جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و با نثار خون خود امنیت و آرامش را به کشور عزیزمان به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: امنیت استان را زبانزد عام و خاص بوده و امنیت حاکم بر منطقه و استان که توسط نیروهای نظامی، انتظامی و سایر ارگان‌ها تأمین می‌شود دلیلی بر آرامش و آسایش منطقه است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این آرامش و امنیتی که در استان و کشور ما حاکم است حاصل تلاش شهدا و ایثارگران بوده که باید با حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح در حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی بکوشیم تا بدین صورت از شهدا و ایثارگران قدردانی کنیم. 

انتهای پیام
captcha