دانشگاه تک‌جنسیتی کوثر بجنورد صندلی خالی ندارد
کد خبر: 4005375
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

دانشگاه تک‌جنسیتی کوثر بجنورد صندلی خالی ندارد

رئیس دانشگاه تک‌جنسیتی دخترانه کوثر گفت: این دانشگاه خوشبختانه با مشکل خالی بودن صندلی دانشجویان روبرو نیست.

دانشگاه تک‌جنسیتی کوثر بجنورد صندلی خالی نداردبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، علیرضا حسینی، رئیس دانشگاه کوثر بجنورد، 24 مهرماه، در نشست خبری که به مناسبت جشن سالروز ۱۰ سالگی این دانشگاه  که در محل سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: این دانشگاه مهر ماه ۱۳۹۰ تاسیس شد که از آن سال تاکنون یک هزار و ۳۵ دانشجو را در رشته‌های مختلف فارغ التحصیل کرده است.

وی افزود: دانشگاه کوثر هم اکنون با ۲۲ رشته، دانشجویانی از سراسر کشور را در رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرش می‌کند.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد ادامه داد: کیفیت ارائه آموزش‌ها در این دانشگاه بسیار مطلوب است و مصداق این موضوع، آمار بالای قبولی فارغ التحصیلان دانشگاه کوثر در تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های برتر کشور است.

حسینی گفت: ۷۰۰ دانشجو از طریق آزمون سراسری و سوابق تحصیلی توسط سازمان سنجش برای ثبت نام به دانشگاه کوثر اعلام شده است.

وی با اشاره به تعداد دانشجویان ثبت نام شده در این مجموعه اظهار کرد: تا کنون از این تعداد ۵۵۰ نفر ثبت نام شده‌اند که این کار همچنان انجام می‌شود تا فردی جا نماند.

وی با اشاره به جشن ۱۰ سالگی این دانشگاه، گفت: دانشگاه تک جنسیتی کوثر به عنوان تنها نمونه این دانشگاه در شمال شرق کشور، جشنی را روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌کند تا دستاوردهای آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اجتماعی خود را به اطلاع عموم برساند.

انتهای پیام
captcha