بسیج به دنبال کشورگشایی نیست
کد خبر: 4014337
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

بسیج به دنبال کشورگشایی نیست

امام جمعه موقت بجنورد گفت: هدف بسیج کشورگشایی نیست بلکه به دنبال فکرگشایی و دلگشایی است.

حجت الاسلام مهدوی‌پور امام جمعه موقت بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام مهدوی‌پور، ۲۷ آبان ماه، در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بجنورد که در محل آستان مقدس امامزاده سید عباس ابن موسی بن جعفر برگزار شد با اشاره به اینکه بسیجیان و مردم در انتظار نظامی والاتر هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان مقدمه نظام جهانی است و بدون شک وعده‌های خداوند محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین حکومت‌های دنیا درکی از بندگی ندارند، افزود: حکومت‌های دنیا اگر به زمین بخورند پیشانی آنان به زمین نمی‌رسد و علت آن هم عدم درک از بندگی برای خداوند است.

مهدوی‌پور با اشاره به اینکه فرماندهان بسیج محلات باید شناخت دقیق از مشکلات و آسیب‌های محل خود داشته باشند، تأکید کرد: اگر فرماندهان بسیج محلات با امام جماعت محله خود همراه باشند و برای مشکلات محله خود دغدغه‌مند باشند به طور قطع اتفاقات خوبی در محلات شهرستان می‌افتد.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به اهمیت شناختن دوستان و دشمنان خود، تصریح کرد: تمام افراد باید دوستان و دشمنان خود را به خوبی بشناسند و از نحوه تعامل با دوستان و دشمنان آگاه باشند.

مهدوی‌پور در پایان تصریح کرد: انقلاب اسلامی میراث امام خمینی(ره) است و وظیفه ما این است که از این میراث با ارزش به خوبی محافظت کنیم.

انتهای پیام
captcha