تیم «گفتمان برتر» فاتح دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی
کد خبر: 4017759
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

تیم «گفتمان برتر» فاتح دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی

دهمین مرحله مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی، با راهیابی تیم «گفتمان برتر» از دانشگاه بجنورد به مرحله منطقه‌ای به کار خود پایان داد.

 مناظره دانشجویان ایران به گزارش ایکنا از خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، در مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در استان که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برگزار شد، هشت تیم از دانشگاه‌ها با هم به رقابت پرداختند.

دو تیم گفتمان برتر و شهید آوینی از دانشگاه بجنورد در مرحله فینال این دور از مناظرات با موضوع «برای جلوگیری از آسیب‌های جنسی در جامعه، باید آموزش‌های مربوط به این حوزه از سنین کودکی شروع شود» مناظره کردند که موضع تیم گفتمان برتر موافق و موضع تیم شهید آوینی مخالف بود.

تیم گفتمان برتر با ترکیب حسین اکبری و میلاد حسین‌پور و تیم شهید آوینی با ترکیب محسن نجفی و حسین حمیدی به رقابت پرداختند.

هیات داوران این مسابقات نیز شامل دکتر زهرا یزدان‌پناه، دکتر محمد خرمی و دکتر ابوالقاسم کریمی از مدرسان و اعضای هیات علمی دانشگاه های خراسان شمالی بودند.

مسابقات مناظره دانشجویان ایران همه ساله توسط جهاددانشگاهی ویژه دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و ملی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha