راهپیمایی ضد‌صهیونیستی مقابل سازمان ملل در نیویورک
کد خبر: 4017838
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

راهپیمایی ضد‌صهیونیستی مقابل سازمان ملل در نیویورک

جمعی از یهودیان ضد اشغالگری با انجام یک راهپیمایی در مقابل سازمان ملل، خواهان اقدام برای کاهش رنج‌های مردم فلسطین و توقف ظلم، تروریسم و خونریزی علیه مردم فلسطین شدند.

به گزارش ایکنا، برگزارکنندگان این راهپیمایی تصریح کردند که رهبران و نمایندگان تک‌تک کشورهای مستقر در سازمان ملل می‌خواهند که به جای تلاش برای بهبود سطحی زخم‌های متعدد بر پیکر مردم فلسطین که منجر به تداوم رنج بسیار برادران و خواهران ماست، در اصل مسئله تجدیدنظر داشته باشند، چرا که هر روز شاهد حملات تروریستی، ظلم و خونریزی بیشتر علیه مردم فلسطین هستیم.

فعالان مذهبی یهودی که در این راهپیمایی شرکت داشتند، با مطرح کردن این پرسش که چرا اعضای سازمان ملل برای حل مسئله فلسطین تلاش دارند تا قطعنامه‌هایی بی‌فایده ارائه کنند، حل اصیل این مسئله و بحران را در گروه گوش سپردن به صدای رهبران فلسطینی دانستند، زیرا به گفته آن‌ها این افراد صدای اصیل یهودیت هستند، چه آنان که در قدیم در سرزمین فلسطین حضور داشتند و نماینده یهودیان فلسطینی بودند و چه نماینده جوامع یهودی واقعی، همگی مخالف وجود خارجی اسرائیل هستند.

برگزارکنندگان این راهپیمایی در پایان خطاب به مسئولان سازمان ملل، خواهان شنیده شدن صدای بر حق خود و توجه به این حقیقت شدند که مسلمانان و یهودیان با وجود تفاوت‌‎های دینی برای صدها سال در کنار یکدیگر زندگی کردند و این تفاوت‌ها هرگز مانعی برای صلح نبوده است. آن‌ها همچنین خواستار این شدند که به پروپاگاندای صهیونیسم توجهی نشان دهند چرا که روایت آن‌ها از تاریخ نادرست است.

 شرکت‌کنندگان در پایان راه‌حل نهایی را برچیدن رژیم صهیونیستی و پایان دادن به تبعیض در سرزمین فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha