۱۰۳ معلم بسیجی و جهادگر بوشهری تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 4017864
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

۱۰۳ معلم بسیجی و جهادگر بوشهری تجلیل شدند + عکس

طی آئینی از سوی سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق(ع) بوشهر از ۱۰۳ معلم بسیجی و جهادگران عرصه مقابله با ویروس کرونا در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) بوشهر تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، طی آئینی از ۱۰۳ تن از معلمان بسیجی و جهادگران عرصه مقابله با ویروس کرونا، عصر روز گذشته، ۱۰ آذرماه، از سوی سازمان بسیج فرهنگیان و با حضور آیت‌الله صفایی‌بوشهری در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شهر بوشهر تجلیل و قدردانی شد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر در این همایش، اظهار کرد: آموزش‌ و پرورش متکفل پیشرفت انسان است و اساس فراپیشرفت انسان در حیات و آخرت وابسته به فراگیری دین و دانش‌آموختگی و علم‌آموزی است. بسیج فرهنگیان در کلیه ساختار آموزش و پرورش باید پیشگام در پشرفت و علم‌آموزی و ابتکار و دستیابی به فناوری‌های نو باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اینکه ۷۰۰ کلاس تخریبی در استان وجود دارد، افزود: این میزان کلاس تخریبی برازنده استان بوشهر نیست و باید زیرساخت‌های آموزشی با تلاش جهادی و حمایت‌های نهادهای متولی توسعه و عمران درست شوند.

نهادینه کردن فرهنگ تربیتی سپهبد سلیمانی

علی موحدی، مدیرکل آموزش‌ و پروش استان بوشهر نیز در این همایش گفت: لازم است تلاش کنیم تا بتوانیم مکتب سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی را به‌عنوان یک فرهنگ تربیتی در آموزش ‌و پروش اجرا کنیم و از طرح و برنامه‌هایی با این رویکرد حمایت می‌کنیم.

وی افزود: تفکر بسیجی لازم است در تار و پود جامعه و به‌خصوص با اجرای سند تحول بنیادین در آموزش ‌و پرورش حاکم شود و برای رسیدن به این هدف نیاز است تا معلمان بسیجی بیشترین زمان خود را در راه آموزش بگذرانند.

حامد فکوری

انتهای پیام
captcha