کاشت نهال در خراسان شمالی به نیت سالروز تولد سردار دلها
کد خبر: 4044701
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

کاشت نهال در خراسان شمالی به نیت سالروز تولد سردار دلها

دبیر ستاد مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی در خراسان شمالی از کاشت نهال از سوی گروه‌های جهادی استان به نیت سالروز تولد سردار دلها خبر داد.

کاشت نهال در خراسان شمالی به نیت سالروز تولد سردار دلهامحسن پولادی، دبیر ستاد مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی در خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی با اشاره به کاشت نهال به مناسبت سالروز تولد سردار دلها در استان، اظهار کرد: گروه‌های جهادی کاشت نهال به نیت سالروز تولد شهید حاج قاسم سلیمانی را از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری آغاز کرده‌اند. 

وی با تاکید براینکه علاقه‌مندان تا ۱۴ فروردین ماه فرصت دارند تا در این طرح مشارکت کنند، افزود: تاکنون در شهرستان‌های اسفراین و راز و جرگلان این طرح اجرا شده است.

پولادی با بیان اینکه با شروع اردوهای جهادی در سایر شهرستان‌ها نیز این طرح اجرا می‌شود، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌ها و ویدئوهای خود را به آدرس soleimani.ir ارسال کنند.

دبیر ستاد مردمی شهید حاج قاسم سلیمانی در خراسان شمالی با اشاره به اینکه طرح کاشت نهال به طور همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: در خراسان شمالی نیز ۲۰۰ عدد نهال توسط ۲۰ گروه مردمی و جهادی به نیت حاج قاسم عزیز غرس خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام
captcha