برگزاری نماز جماعت در پارک‌های بجنورد به مناسب ماه مبارک رمضان
کد خبر: 4047204
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

برگزاری نماز جماعت در پارک‌های بجنورد به مناسب ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بجنورد از برگزاری نماز جماعت در پارک‌های سطح شهر به مناسب ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمدرضا موفق، معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بجنوردمحمدرضا موفق، معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بجنورد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه ۶ ماه اول هر سال نماز جماعت در پارک‌های سطح شهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در دو پارک بش‌قارداش و شهربازی نماز جماعت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به زودی در ۷ پارک سطح شهر نماز جماعت برگزار می‌شود، افزود: در پارک‌های مذکور نیز پنجشنبه و جمعه میزبان نمازگزاران هستیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بجنورد ادامه داد: سالِ اول شیوع کرونا در استان نماز جماعت در پارک‌ها برگزار نشد اما از سال گذشته برگزاری مجدد نماز جماعت در پارک‌ها آغاز شد.

موفق جزء خوانی قرآن، افطاری ساده، فضاسازی شهر و... از دیگر برنامه‌های شهرداری در ماه مبارک رمضان دانست و ادامه داد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان همه روزه ساعت ۱۸ در پارک الهیه خیابان حر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بجنورد با بیان اینکه در برخی از نقاط شهر نیز افطاری ساده توزیع می‌شود، ادامه داد: پیش از شروع ماه مبارک رمضان نیز شست و شوی مساجد نیز در سطح شهر انجام شده است.

 

 

 

انتهای پیام
captcha